گوشی Moto Razr 2023 به‌زودی با یک پنل بیرونی کاملا جدید وارد بازار خواهد شد. امروز تصویری از این گوشی منتشر شد که نشان می‌دهد نیمه پایینی و کلیدهای فیزیکی آن به رنگ قرمز خواهند بود. نیمه بالایی هم همچنان به رنگ مشکی است تا نمایشگر ثانویه گوشی را به خوبی پنهان کند. با این اوصاف موتورولا از فرم فاکتور دو تکه دستگاه تاشو خود استفاده کرده تا یک گوشی دو رنگ را طراحی نماید. در ادامه درباره ساختار لولای گوشی تاشو جدید موتورولا بیشتر بخوانید.

اما به نظر می‌رسد که موتورولا چیزی بیشتر از سبک رنگی Moto Razr 2023 را تغییر داده و طراحی لولای آن را هم به‌روز کرده است. طبق خبرها و اطلاعاتی که از قبل داریم، موتورولا تصمیم گرفته امسال ساختار لولای گوشی تاشو خود را ارتقا دهد تا یکی از بهترین گوشی‌های تاشو سال را وارد بازار کند و بتواند با قدرت بیشتری به رقابت با سامسونگ ادامه دهد.

این تصویر که توسط سایت خبری 91mobiles منتشر شده، دو ماژول دوربین و یک فلاش LED را روی قاب پشتی این دستگاه نشان می‌دهد که همگی در یک خط افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. فرم ‌فاکتور مربعی معروف سری Razr نیز همچنان در طراحی مدل جدید حفظ شده است.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد مشخصات فنی این گوشی صحبت کنیم، اما حدس می‌زنیم که Moto Razr 2023 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند. مدل قبلی Razr هم از تراشه پرچمدار کوالکام در سال گذشته، یعنی اسنپدراگون +8 نسل 1 استفاده کرده بود.

خبر مرتبط: مدل جدید گوشی تاشو Motorola Razr به زودی وارد بازار می‌شود