با اینکه بسیاری از طرفداران گوشی‌های تاشو هنوز دستشان به مدل 2022 گوشی Motorola Razr نرسیده، اما لنوو از همین حالا خودش را برای معرفی و عرضه نسخه 2023 گوشی Motorola Razr آماده می‌کند. خبرهای مربوط به مدل جدید گوشی تاشو Razr موتورولا چندماهی هست که پای ثابت بازار شایعات بوده‌اند. در این مدت حتی تاریخ تقریبی عرضه آن نیز مشخص شده است که البته چندان هم دور نیست. چند روز پیش تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شد که همه را غافلگیر کرد.

صاحب کنونی برند موتورولا، یعنی شرکت لنوو هنوز هیچ خبر رسمی در مورد مشخصات، طراحی ظاهری، قابلیت‌ها و تاریخ عرضه نسل بعدی گوشی تاشو Razr اعلام نکرده است. با این وجود گفته می‌شود که مدل جدید پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به مدل‌های قبلی کرده و از آنها خیلی بهتر است!

تمرکز موتورولا در ساخت گوشی Razr (2023)، بیشتر روی بهینه‌سازی لولا و اپلیکیشن‌های گوشی بوده است. اگر این پیش‌بینی‌ها درست از آب دربیایند و این گوشی واقعا به تاریخ عرضه رسمی خود نزدیک باشد، بعید است که Razr (2022) هرگز رنگ بازارهای جهانی را ببیند. چراکه عملا پیش از عرضه جهانی قائله را به مدل بعدی خود باخته است.

Motorola Razr (2023)

Motorola Razr (2023) پتانسیل آن را دارد که با عرضه زودهنگام خود گوشی Galaxy Z Flip 5 سامسونگ را شکست دهد. همچنین اگر تصاویر منتشر شده واقعی باشند، لنوو احتمالا می‌تواند عنوان بهترین گوشی تاشو سال را هم از سامسونگ بدزدد.

Razr (2023) دارای یک نمایشگر دوم بسیار بزرگ خواهد بود که گفته می‌شود حتی از نمایشگر ثانویه 2.7 اینچی به کار رفته در Razr (2022) هم بزرگ‌تر است. در مقایسه، نمایشگر ثانویه تاشو فوق‌العاده محبوب سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip 4 تنها 1.9 اینچ اندازه دارد. گرچه طبیعتا اندازه نمایشگر ثانویه Z Flip 5 بزرگ‌تر از مدل قبلی خواهد بود، اما بعید به نظر می‌رسد که به بزرگی نمایشگر دوم Razr (2023) باشد.

لنوو همچنین ادعا کرده که تقاضا برای گوشی‌های تاشوی این شرکت خوب بوده، اما هیچ‌وقت عدد دقیقی از میزان فروش این گوشی‌ها ارائه نداده است. این کمپانی به موفقیت نسخه 2023 گوشی Motorola Razr خوشبین است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بالاخره سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو رقیبی پیدا خواهد کرد یا نه!