یک خرده‌فروش مکزیکی چند روز قبل از برگزاری مراسم گلکسی آنپکد و معرفی سری گلکسی S24، نسخه پایه را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده و فقط ۲ دستگاه از آنها باقی مانده است.

شرکت سامسونگ قرار است چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران در مراسم Galaxy Unpacked از سری گلکسی S24 رونمایی کند. درحالی که سال گذشته یکم فوریه مراسم آنپکد برگزار شد، ۱۶ روز پس از آن بود که سری گلکسی S23 در بازار برای فروش قرار گرفت و امسال هم احتمالا حدود ۲ هفته بین مراسم معرفی و عرضه در بازار فاصله می‌افتد. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد قبل از برگزاری مراسم و معرفی سری گلکسی S24، نسخه پایه سر از بازار درآورده است.

یک خرده فروش مکزیکی به‌نام Doto فروش سری گلکسی S24 را آغاز کرده است. به‌نظر می‌رسد این خرده‌فروش توجهی به برگه اعلام تاریخ سامسونگ نداشته و به‌همین دلیل فروش را آغاز کرده است. در این فروشگاه، پیکربندی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S24 با قیمت ۱۶۴۹۹ پزو و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۷۹۹۹ پزو برای فروش قرار گرفته‌اند. نکته قابل توجه این است که سال گذشته هم گلکسی S23 با همین قیمت برای فروش در دسترس قرار گرفت.


سری گلکسی S24

براساس گزارش Phone Arena فقط ۴ عدد از نسخه ۲۵۶ و ۱۰ عدد از نسخه ۱۲۸ گیگابایتی باقی مانده بود، بااین حال پس از مراجعه به وب‌سایت مکزیکی متوجه شدیم فقط ۲ عدد از نسخه ۱۲۸ باقی مانده و تمام نسخه‌های ۲۵۶ به‌فروش رفته است. البته در قسمت فروش تاریخ تحویل یکم فوریه است که احتمالا با تاریخ فروش نهایی مطابقت دارد. بااین حال مشخص نیست که چرا این فروشگاه قبل از اعلام سامسونگ عرضه را آغاز کرده است و سامسونگ در ادامه چه واکنشی خواهد داشت. البته می‌توان نتیجه گرفت که قیمت‌ها واقعی هستند و حداقل نسخه پایه قرار نیست افزایش قیمت داشته باشد.

این گزارش در ابتدا توسط افشاگر نام‌آشنا ایکس (X) به‌نام Tarun Vats منتشر شد، البته کمی بعد تصویر آن حذف شد. بااین حال پس از مراجعه به لینک توییت اصلی، کامنت‌های کاربران قابل مشاهده است. یکی از کاربران هم با استناد به تصویر نوشته است: «این تایید می‌کند که حداقل S24 با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود.» پیش از این هم گزارش‌هایی مبنی‌بر فروش نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گلکسی S24 و S24 پلاس به‌صورت اختصاصی در آمریکا و کانادا منتشر شده بود و این گزارش هم با آن مطابقت دارد.

حذف این تصویر نشان می‌دهد سامسونگ از افشای اطلاعات خسته شده و به افشاگران هشدار داده است. پیش از این هم فروشگاه والمارت به اشتباه سری گلکسی S24 را برای فروش در سایت خود قرار داد و مشخصات آن را فاش کرد که پس از مدتی صفحه مربوط به آن حذف شد. همچنین افشاگر نام‌آشنا، Evan Blass تصاویری از گلکسی S24 اولترا منتشر کرد که این تصاویر هم پس از مدت کوتاهی حذف شد. بااین حساب مشخص نیست که رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ تا چه میزان می‌تواند مردم را برای خرید پرچمداران جدید هیجان‌زده کند.

نظر شما چیست؟ افشای اطلاعاتی و آغاز فروش قبل از معرفی چه ضربه‌ای به فروش پرچمداران سری گلکسی S24 می‌زند؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: