گزارش‌ها نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد برای رقابت‌با گوگل و جلب رضایت کاربران از هفت سال پشتیبانی سیستم‌عامل اندروید و آپدیت امنیتی برای سری گلکسی S24 پشتیبانی کند.

طی سال‌های گذشته، سامسونگ به‌عنوان پیشرو در عرصه پشتیبانی نرم‌افزاری محصولات پرچمدارش در دنیا شناخته می‌شد، اما اواخر سال 2023 میلادی، کمپان گوگل با رونمایی از سری پیکسل 8 اعلام کرد به‌مدت هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری اندروید را برای این نسل ارائه می‌کند؛ چنین خبری باعث افزایش فروش پرچمداران نسل جدید پیکسل در بازار جهانی شد. برهمین‌اساس، غول کره‌ای قصد دارد با برای سری گلکسی S24 از هفت سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و آپدیت امنیتی پشتیبانی کند تا رقابت سنگین و نفس‌گیری را با اپل و گوگل آغاز کند.

براساس آخرین شایعات از حوزه فناوری، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای ایجاد یک رقابت تنگانگ با اپل و گوگل از هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری اندروید و پچ‌های امنیتی پشتیبانی کند. باوجوداینکه، چنین موضوعی سندیت ندارد، اما می‌توان تصور کرد میزان فروش سری گلکسی S24 در دنیا به‌صورت غیرقابل‌تصوری افزایش می‌یابد، به‌خصوص زمانی‌که این نسل از پرچمداران غول کره‌ای قابلیت‌های هوش مصنوعی و پردازشی جذابی را به‌ارمغان می‌آورد. شایعات می‌گویند این تغییر با گلکسی S24 شروع می‌شود و نسخه‌های قدیمی از همان 4 سال پشتیبانی نرم‌افزاری سابق بهره می‌برد.

 اندروید  گلکسی S24

درحال‌حاضر، هفت سال آپدیت سیستم‌عامل اندروید در گلکسی S24 می‌تواند به‌همان جذابیت‌های سری پیکسل 8 باشد، اما سوالی که ذهن کاربران مشغول می‌کند آن است که کدام دسته از کاربران هفت سال یا بیشتر از یک مدل گوشی هوشمند استفاده می‌‌کنند. تعدادی از علاقه‌مندان و کارشناسان در شبکه‌های اجتماعی اظهار می‌کنند هفت سال زمان فوق‌العاده طولانی محسوب می‌شود و دراین‌میان پیشرفت‌های تکنولوژیکی زیادی اتفاق می‌افتد که کاربران را به متقاعد به‌ارتقا به نسل‌های بعدی میٌ‌کند؛ براین‌اساس، نباید انتظار داشت تمام کاربران از سری گلکسی S24 به‌مدت هفت سال استفاده کنند.

درنهایت یادآور می‌شویم، مراسم Galaxy Unpacked 2024 درتاریخ 17 ژانویه مصادف‌با 27 دی‌ماه راس ساعت 21:30 دقیقه به‌وقت تهران برگزار می‌شود تا به‌موجب آن گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 به‌همراه چند گجت و مولد هوش مصنوعی Galaxy AI معرفی خواهند شد. درصورت انتشار هرگونه اخبار تازه‌تر درخصوص پرچمداران نسل جدید سامسونگ تلاش می‌کنیم آن را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به‌اشتراک بگذاریم.

اخبار مرتبط: