استفاده از فناوری جدید نوین رزین-مس در قلب تپنده اپل واچ X، نویدبخش ظرافت، قدرت و قابلیت‌های بی‌نظیری در این محصول است.

همانطور که اپل با معرفی آیفون X در سال ۲۰۱۷، انقلابی در دنیای گوشی‌های هوشمند به پا کرد، گزارش ها حاکی از آن است که اپل واچ X نیز به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اولین ساعت هوشمند اپل، قرار است تغییرات اساسی در طراحی و سخت‌افزار داشته باشد. با وجود ابهام در تاریخ دقیق عرضه اپل واچ X، شکی نیست که اپل برنامه‌های بزرگی برای این محصول محبوب در نظر دارد.شایعاتی از تحولات شگفت‌انگیز در نسل بعدی اپل واچ به گوش می‌رسد، . این زمزمه‌ها، نویدبخش قابلیت‌های بی‌نظیر و تجربه‌ای فراتر از انتظار برای کاربران است. یکی از این تحولات، استفاده از ماده‌ای نوین با روکش رزین در برد اصلی مادر برد است که منجر به نازک‌تر شدن آن خواهد شد.

با وجود ابعاد کوچک، اپل واچ یک غولِ بی‌رقیب محسوب می‌شود و با ارائه قابلیت‌های پیشرفته، گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. شاید تا به حال نام رزین-مس به گوشتان نرسیده باشد. این ماده نوین، لایه‌ای نازک از مس است که با رزین مانند اپوکسی پوشیده شده و مزایای قابل‌توجهی را برای برد اصلی اپل واچ به ارمغان می‌آورد. اپل واچ در مقایسه با سایر محصولات اپل، این شرکت در تلاش است تا به طور کامل از فضای داخلی آن به بهترین نحو استفاده کند. این بهینه‌سازی فضا، گامی مهم در جهت ارتقای قابلیت‌ها و ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به کاربران خواهد بود.

اپل واچ X با فناوری پوشش رزین مس

براساس گزارشات منتشر شده توسط وب‌سایت معتبر DigiTimes، خبرهای هیجان‌انگیزی از آینده اپل واچ به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از برد اصلی جدیدی در یکی از مدل‌های جدید اپل واچ از جمله اپل واچ X خواهیم بود. این نوآوری، تحولات چشمگیری را در زمینه‌های ظرافت، کارایی و قابلیت‌های سلامتی برای اپل واچ X به ارمغان خواهد آورد. با اعمال این تغییرات در برد اصلی اپل واچ X، این پتانسیل را خواهد داشت که میزبان حسگرهای فشار خون و حتی فناوری غیرتهاجمی پایش قند خون که در حال حاضر صرفا در حد شایعه مطرح است شود. هرچند عملیاتی شدن کامل این قابلیت ها احتمالا نیازمند زمان بیشتری خواهد بود. با وجود این ابهام، بر اساس گزارش های منتشر شده، حداقل یک مدل از نسل آینده اپل واچ که امسال عرضه خواهد شد، شاهد تغییرات سخت افزاری قابل توجهی در بخش داخلی خواهد بود.

در مورد سایر محصولات اپل، همانطور که قبلا گزارش داده بودیم، این شرکت قصد دارد از روکش رزین-مس در برد اصلی آیفون ۱۷ استفاده کند. این تغییر همان مزایایی را برای آیفون به ارمغان خواهد آورد که برای اپل واچ X شاهد آن بودیم. اپل واچ طی چند نسل اخیر، از لحاظ طراحی تغییرات اساسی نداشته است و صرفاً شاهد اصلاحات جزئی بوده‌ایم. به نظر می‌رسد زمان یک طراحی فراگیر برای این محصول فرا رسیده باشد.

اخبار مرتبط: