انتشار بازی رزیدنت اویل ۷ بر روی پلتفرم‌های موبایلی و مک، فرصتی عالی برای علاقمندان به این بازی است تا تجربه‌ی ترس و هیجان را در فضایی جدید، و در هر کجا که می‌خواهند، داشته باشند.

شرکت کپکام، به‌زودی بازی رزیدنت اویل ۷ را برای دستگاه‌های اپل عرضه می‌کند. این عنوان، اولین بازی از مجموعه رزیدنت اویل است که با زاویه‌ دید اول شخص ساخته شده و طرفداران این مجموعه را با تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت روبرو کرد.

بازی در تاریخ دوم تیرماه (July 2nd) از طریق فروشگاه App Store در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. امکان اجرای آن روی گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، همچنین تمامی تبلت‌های آیپد و کامپیوترهای مک مجهز به تراشه‌های سری M اپل وجود دارد. عرضه‌ این بازی، حدود هفت سال پس از انتشار اولیه‌ آن برای کنسول‌های بازی در سال ۲۰۱۷ صورت می‌گیرد.

این اقدام کپکام، پس از عرضه‌ بازی Resident Evil Village (دومین بازی از این خط داستانی) برای دستگاه‌های مذکور در اکتبر سال گذشته (۲۰۲۳) انجام می‌شود. نسخه‌ جدید رزیدنت اویل ۷ برای iOS، با کنترل‌های لمسی و قابلیت جدیدی به نام «شلیک خودکار» همراه است. کپکام اعلام کرده است که این ویژگی به بازیکنان امکان می‌دهد «پس از نشانه‌گیری روی دشمنان به مدت زمان مشخص، به صورت خودکار شلیک کنند.» همچنین، امکان تجربه‌ بازی با کنترلرهای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس و سایر کنترلرهای سازگار با دستگاه‌های اپل وجود دارد.

بازی رزیدنت اویل ۷

عرضه‌ رزیدنت ایول ۷ برای دستگاه‌های اپل، بدون شک خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این مجموعه بازی‌های ترسناک است. این اقدام می‌تواند طیف جدیدی از مخاطبان را با این عنوان محبوب آشنا کند و تجربه‌ی هیجان‌انگیز دنیای رزیدنت ایول را در هر کجا که هستند، برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

علاوه‌بر نسخه‌ اصلی بازی، بسته‌ الحاقی داستانی «نه یک قهرمان» (Not A Hero) که در آن کریس ردفیلد برای بستن پرونده عازم ماموریت می‌شود، به‌صورت یکجا برای دستگاه‌های اپل عرضه خواهد شد. بازیکنان همچنین می‌توانند با تهیه‌ نسخه‌ «گلد ادیشن»، بیشتر در داستان ایتن وینترز غرق شوند. این نسخه شامل بسته‌های الحاقی متنوعی از جمله «پایان زویی» (End of Zoe)، «مجموعه ویدیوهای ممنوعه جلد ۱ و ۲»، «مجموعه‌ ۵ سکه» (5-Coin Set)، «بسته‌ بقا» (Survival Pack) و درجه سختی «دیوانه‌خانه» (Madhouse) است.

شرکت کپکام همچنین در حال توسعه‌ نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ رزیدنت اویل ۲ برای دستگاه‌های iOS و macOS است که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها عرضه شده بود. پیش‌خرید رزیدنت اویل ۷ از امروز در فروشگاه App Store اپل آغاز شده است. با یک بار خرید، امکان تجربه‌ بازی بر روی تمامی دستگاه‌های اپل شما وجود دارد (این نسخه حتی از قابلیت ذخیره‌ ابری و ادامه‌ بازی از نقطه‌ی توقف بر روی سایر دستگاه‌ها – Cross-Progression – پشتیبانی می‌کند). گفتنی‌ست نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ رزیدنت اویل ۴ که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد نیز بر روی دستگاه‌های اپل در دسترس است.