براساس پس‌از مدت‌ها انتظار، بازی ویدئویی Resident Evil 4 Remake (رزیدنت اویل ۴ ریمیک) با ۵۰ درصد تخفیف در اپ‌استور قرار گرفت که کاربران سری گوشی‌های آيفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به‌همراه آیپد و مک‌های سازگار می‌توانند با ۵۰ درصد تخفیف آن را خریداری کنند.

همان‌طورکه می‌دانید، بازی ویدئویی Resident Evil 4 Remake پس‌از سال‌ها برای کنسول‌های نسل نهم PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر شد که با استقبال بی‌نظیر هواداران سبک بقا و نوستالژی‌بازان قرار گرفت. درحقیقت، این بازی توسط استودیو ژآپنی CAPCOM برای اولین‌بار در سال 2004 میلادی معرفی شد که برای کنسول پلی استیشن ۲ و کامپیوترهای شخصی بهینه‌سازی شده بود. بااین‌حال، پس‌از گذشت نزدیک به ۱۹ سال، توسعه‌دهندگان آن تصمیم به انتشار نسخه Remake کردند تا بتوانند با متقاعد کردن گیمرهای قدیمی به‌خرید بازی موردعلاقه‌شان سودهای میلیون دلاری به‌جیب بزنند.

باوجوداین، اواخر تابستان سال‌جاری، کمپانی اپل از سری آيفون ۱۵ پرو با هدف تمرکز روی بازی‌های ویدئویی رونمایی کرد که توجه بسیاری از کاربران جهانی به آن جلب شد. چندی‌پیش، بازی Resident Evil VIII Village با ۶۰ درصد تخفیف برای مدت‌زمانی کوتاه در اپ‌استور منتشر شد که به‌دلیل گرافیک فوق‌العاده و هم‌تراز با نسخه PC فروش بالایی را کسب کند. همچنین، ساعاتی قبل، بازی Resident Evil 4 Remake با ۵۰ درصد تخفیف در اپ‌استور دردسترس کاربران قرار گرفت و اگر علاقه‌مند به تجربه گیمینگ آن در آيفون ۱۵ پرو یا آيفون ۱۵ پرو مکس هستید باید تا ۱۷ ژانویه مصادف‌با ۲۷ دی‌ماه اقدام کنید.

باتوجه‌‌به اطلاعات ثبت‌شده در اپ‌استور، Resident Evil 4 Remake حدود ۳۰ گیگابایت دیتا اولیه دارد که با تخفیف ۵۰ درصدی به‌ارزش ۲۹.۹۹ دلار آمریکا از فروشگاه آنلاین اپ‌استور قابل‌خریداری است. همچنین، گیمرهایی که علاقه‌مند به خرید بسته الحاقی Ada Wong: Separate Ways هستند می‌تواند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار هزینه بیشتر آن را نیز به‌محتوای بازی اضافه کنند. ازسوی‌دیگر، استودیو ژاپنی CAPCOM برای تکمیل قابلیت‌های چندین بلیت برای خرید سلاح‌های اضافی عرضه کرده که می‌تواند به تجربه گیمینگ و لذت بیشتر به کاربران کمک کند. بااین‌حال، توصیه می‌کنیم برای اولین‌بار بدون هیچ‌گونه خرید اضافی این بازی فوق‌العاده زیبا را تجربه کنید.

براساس گزارش‌ها، بازی Resident Evil 4 Remake (رزیدنت اویل ۴ ریمیک) در آيفون ۱۵ پرو نیاز به حافظه ذخیره‌سازی 70 گیگابایتی دارد که برای کاربران 256 گیگابایتی تقریبا یک‌سوم حافظه داخلی را اشغال می‌کند. استودیو CAPCOM اعلام کرد این نسخه برای آيفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس روی موتور بازی‌سازی RE توسعه یافت که می‌تواند تصاویر و گرافیک فوق‌العاده چشمگیری ارائه کند. نسخه Resident Evil VIII Village روی سری آیفون ۱۵ پرو توانست با فعال‌سازی فناوری افزایش مقیاس MetalFX با نرخ ۶۰ فریم برثانیه و رزولوشن +HD را حفظ کند.

علاوه‌براین، تبلت‌های پرچمدار آیپد پرو با تراشه سیلیکونی M2 به‌همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم یکپارچه می‌تواند بالاترین سطح تنظیمات را در رزیدنت اویل ۴ ریمیک ارائه دهد که برای کاربران حرفه‌ای بهینه‌سازی شده است. باید یادآور شویم، سطح گرافیک این نسخه درمقایسه‌با Resident Evil VIII Village کمی پیشرفته و سنگین‌تر است که توان زیادی از گوشی‌های آيفون ۱۵ پرو و آيفون ۱۵ پرو مکس می‌گیرد؛ همچنین خاطرنشان می‌کنیم باوجود بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری، اجرای چنین بازی‌هایی می‌تواند سلامت باتری‌ را که مهم‌ترین و آسیب‌پذیرترین قسمت پرچمداران اپل محسوب می‌شود را با تهدید جدی روبه‌رو کند.

اخبار مرتبط: