سامسونگ درفروش گوشی‌های هوشمند خود به مشتریان سازمانی موفق عمل کرده است. به‌عنوان‌مثال، 740 هزار گوشی گلکسی XCover Pro که سامسونگ به امارات فروخته بود، جایگزین اسکنرهای دستی و واکی‌تاکی‌ها در طبقات مختلف فروشگاه‌های این برند شدند. اما اکنون یک دسته جدید از محصولات سامسونگ در بین کاربران تجاری این شرکت محبوبیت پیداکرده است و تقاضا برای گوشی‌های تاشو سامسونگ افزایش‌یافته است.

این شرکت فاش کرد که بین دی‌ماه و مهرماه گذشته، نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل، فروش گوشی‌های تاشو به مشتریان سازمانی 105 درصد بیشتر شده است. البته سامسونگ هیچ جزئیاتی از میزان فروش گوشی‌های تاشو Z Fold4 و Z Flip4 در این بازار منتشر نکرده است، اما با اطمینان خاطر می‌توانیم حدس بزنیم که گوشی‌های Galaxy Z Fold4 صاحب‌سهم بزرگ‌تری از این بازار فروش هستند.

همه‌چیز به صفحه‌نمایش داخلی بزرگ این گوشی‌ها مربوط می‌شود. چراکه مشتریان سازمانی، که اغلب متخصصان حوزه کاری خود هستند، نیاز دارند که بتوانند به داده‌های مختلف از چندین منبع، به‌صورت همزمان نگاه کنند و چندین برنامه را همزمان اجرا کنند. و فرم فاکتور تبلت مانند Z Fold4 از بسیاری از این برنامه‌ها و قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند.

رتبه بندی سامسونگ گلکسی تاشو

به‌عنوان‌مثال، Bloomberg Professional اپلیکیشنی است که توسط متخصصان سرمایه‌گذاری مانند معامله‌گران، تحلیلگران و مدیران پورتفولیو استفاده می‌شود. با استفاده از قسمت چت در برنامه بلومبرگ، آن‌ها می‌توانند به‌سرعت خبرها، استوری‌ها و آمارهای بازار را روی صفحه‌نمایش گوشی خود در زمان واقعی ببینند. نمایشگر بزرگ Z Fold 4 امکان همزمانی این مشاهدات را به خوبی برای آنها فراهم می‌کند.

همچنین برنامه DocuSign در صنایع مختلف بسیار محبوب است. چراکه 24 شرکت از 25 شرکت برتر فهرست Fortune 500 از آن استفاده می‌کنند! این برنامه از اندروید 12L استفاده می‌کند که برای نمایشگرهای بزرگ‌تر و چندوظیفه‌ای بهینه‌سازی شده است. حرفه‌ای‌ها می‌توانند با استفاده از آن‌یک سند را از سرویس‌گیرنده ایمیل به DocuSign بکشند و رها کنند، و با S Pen آن را امضا کرده و آن را به ایمیل برگردانند. حتی در مود DeX این برنامه نیز تجربه‌ای شبیه به رایانه‌های شخصی وجود دارد که برای اجرای بهتر به صفحه‌نمایش‌های بزرگ احتیاج دارد.

جذب کاربر برای گوشی‌های تاشو سامسونگ

سامسونگ برای بهینه‌سازی استفاده‌های سازمانی از گوشی‌های تاشو خود با IBM iX (یک شرکت طراحی تجربه‌گرا، زیرمجموعه شرکت IBM Consulting) شراکت کرده است. این تیم هم با یک موسسه مالی پیشرو همکاری کرده تا تجربه کار با یک گوشی تلفن همراه در بسترهای شرکتی و سازمانی را کامل کند و به کاربران برنامه DocuSign اجازه دهد داده‌ها را در حالت DeX یا با استفاده از S Pen مشاهده نموده و با آنها تعامل داشته باشند.

گوشی‌های هوشمند تاشو در بین کاربران عادی نیز موردتوجه قرارگرفته‌اند. طبق گفته‌های سامسونگ، در سال جاری تعداد محموله‌های گوشی‌های تاشو در سراسر جهان به 16 میلیون واحد خواهد رسید (با افزایش 73 درصدی نسبت به سال 2021) و پیش‌بینی فروش این گوشی‌ها برای سال آینده نیز 26 میلیون واحد خواهد بود. نظر شما درباره افزایش تقاضا برای گوشی‌های تاشو سامسونگ چیست؟ آیا شما نیز به این گوشی‌ها علاقه‌مند هستید؟

خبر مرتبط: نمایشگرهای بزرگتر برای دستگاه های تاشو سامسونگ