شیائومی امروز طی مراسمی ردمی واچ ۴ را در کنار محصولات دیگر معرفی کرد که شکل و شمایلی شبیه ساعت هوشمند اپل دارد اما با قیمت مناسبی به بازار عرضه خواهد شد.

ساعت ردمی واچ ۴ از یک پنل 1.97 اینچی امولد با نرخ بروزرسانی 60 هرتزی بهره می‌برد و یکی از نکات جذاب آن، سقف روشنایی 600 نیتی است.

طبق اعداد اعلام شده توسط شیائومی، صفحه نمایش این ساعت روشنایی بیشتری نسبت به رقبای خود دارد که می‌تواند روی فروش آن تاثیر زیادی داشته باشد. در مراسم معرفی ردمی واچ ۴ اعلام شد که این دستگاه برای اولین بار در بین محصولات ردمی، به بدنه فلزی مجهز شده و می‌تواند حس کیفیت را به کاربر منتقل کند.

روی بدنه این دستگاه از یک دکمه فلزی استفاده شده که قابلیت چرخش دارد. کاربرد این دکمه مشخص نیست اما احتمال می‌رود که از آن برای جابجایی در سیستم استفاده شود. همچنین در مراسم به قابلیت‌های شخصی‌سازی این ساعت اشاره شد که به کمک رابط کاربری جدید ممکن شده است.

ردمی واچ ۴

در میان بخش‌هایی که شیائومی بسیار روی آن‌ها تاکید کرد می‌توان به طراحی و صفحه نمایش اشاره کرد که نشان می‌دهد بخش‌های دیگر این دستگاه احتمالا عملکرد چشمگیری نخواهند داشت. البته این موضوع شامل باتری نمی‌شود. شیائومی در مراسم خود اعلام کرد که شارژدهی این دستگاه تا 20 روز هم می‌تواند برای استفاده عادی کافی باشد اما مشخص نیست که این عدد در چه سناریویی به‌دست آمده یا در حین تست باتری از کدام سنسور‌ها استفاده شده است.

علاوه‌براین، ساعت ردمی واچ ۴ می‌تواند تا ۵ اتمسفر در برابر فشار زیر آب مقاومت دارد که برای شنا و غواصان مبتدی مناسب خواهد بود. کمپانی سازنده اعلام کرد از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تناسب اندام و وضعیت جسمانی خودشان را کنترل کنند. سنسورهای این ساعت قادر هستند به‌صورت مرتب ضربان قلب و اکسیژن خون را کنترل کنند.

عرضه این دستگاه از ماه‌جاری شروع خواهد شد و قیمت پایه آن هم حدود 70 دلار است. البته این قیمت با توجه به مدل و نوع بند انتخاب شده برای دستگاه تغییر می‌کند. نظر شما در مورد معرفی ردمی واچ ۴ چیست؟ آیا این ساعت به اندازه نسل قبلی خود ارزش خرید دارد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: