گزارش‌ها نشان می‌دهد تبلت اقتصادی Redmi Pad SE 8.7 4G در دو نسخه ماه‌ آینده در بازار جهانی معرفی خواهد شد.

براساس آخرین شایعات از حوزه فناوری، به‌نظر می‌رسد کمپانی بزرگ شیائومی روی توسعه یک تبلت اقتصادی با نام Redmi Pad SE 8.7 4G است که درمقایسه‌با Redmi Pad SE قیمت ارزان‌تر و صفحه‌نمایش کوچک‌تری خواهد داشت. نکته‌ بسیار مهمی که باید درخصوص این تبلت اقتصادی درنظر گرفته‌شود آن‌است‌که از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

همان‌طورکه می‌دانید، تبلت Redmi Pad SE شیائومی از صفحه‌نمایش 11 اینچی برخوردار بود که تجربه کاربری فوق‌العاده خوبی را درمقایسه‌با برچسب قیمتی به‌کاربران ارائه می‌داد. اکنون، نسل جدید این تبلت از نمایشگر 8.7 اینچی بهره می‌برد که درکنار اتصال 4G پکیج کاملی محسوب می‌شود.

Redmi Pad SE 8.7 4G color

شایعات نشان می‌دهد شیائومی برای ساخت Redmi Pad SE 8.7 4G از تمامی مشخصات سخت‌افزاری نسخه پیشین استفاده می‌کند؛ ازاین‌سو، ارزش‌خرید این دستگاه برای کسانی‌که به تبلت‌های کوچک‌تر علاقه دارند، بسیار بیشتر خواهد بود. وب‌سایت خبری Gizmochia می‌گوید اطلاعات این دستگاه در پایگاه اطلاعاتی IMEI فهرست شده که شماره‌سریال‌های آن حکایت عرضه در بازار جهانی دارد.

تبلت Remi Pad SE 8.7 4G با شماره سریال «24076RP19G» و «24076RP19I» روانه بازار می‌شود که حرف G به‌معنای Global است که نشان‌دهنده عرضه در بازار جهانی و حرف I به‌معنای India و حضور در بازار بزرگ هند خواهد بود. ازآن‌جایی‌که تبلت موردبجث در IMEI فهرست‌شده، احتمالا باید در ماه جولای مصادف‌با اواخر تیر یا اوایل مرداد شاهد معرفی آن باشیم.