ردمی نوت 14 پرو پلاس با باتری فوق‌العاده قدرتمندش، تحولی بزرگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است. این دستگاه با دوام باتری استثنایی، نیاز کاربران به شارژ مکرر را به حداقل رسانده است.

با وجود اینکه زمان معرفی رسمی سری ردمی نوت 14 پرو نزدیک است، اطلاعات جدیدی پیرامون این گوشی به‌طورمداوم در فضای آنلاین منتشر می‌شود. اگرچه هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده است، اما تاکنون مشخصات فنی و تصاویر واقعی این گوشی به بیرون درز کرده است.

اکنون، یک بررسی‌کننده چینی نتایج تست‌های انجام شده روی باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس را منتشر کرده که نتایج آن بسیار چشمگیر است. این گوشی با بهره‌گیری از یک باتری قدرتمند 6200 میلی‌آمپرساعتی، در تست‌های مختلفی مانند استفاده روزمره، اجرای بازی و تست‌های ترکیبی، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این نتایج حاکی‌ازآن‌ است که غول ردمی می‌تواند به عنوان یک گوشی‌ هوشمند با بهترین عمر باتری در بازار شناخته شود.

باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس

در اولین تست، به مدت 3 ساعت، فعالیت‌های مختلفی مانند تماشای ویدیو به مدت نیم ساعت، تماس تصویری در نرم‌افزار WeChat به مدت نیم ساعت، استفاده از شبکه اجتماعی TikTok به مدت نیم ساعت و انجام سایر کارهای روزمره با گوشی انجام شد.

پس از پایان این تست سه ساعته، ردمی نوت 14 پرو پلاس هنوز 69 درصد شارژ داشت. این نتیجه نشان می‌دهد که عملکرد باتری این گوشی در مقایسه با رقبایی مانند OnePlus Ace 3 Pro و Redmi K70 Ultra بسیار خوب بوده است. البته، گوشی ریلمی GT 6 عملکردی کمی بهتر داشت و توانست پس از این تست 70 درصد از شارژ باتری‌اش را حفظ کند.

در مرحله دوم تست، شرایط سخت‌تری برای گوشی فراهم شد. بررسی‌کننده، به مدت 6 ساعت به طور مداوم بازی‌های سنگینی مانند Genshin Impact و Honor of Kings را با این گوشی انجام داد. نتیجه این تست بسیار جالب بود. ردمی نوت 14 پرو پلاس توانست این تست سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد و در پایان تست، هنوز 15 درصد از شارژ باتری آن باقی مانده بود. این عملکرد بسیار قابل‌توجه است، به خصوص اگر بدانیم که گوشی ردمجیک 9 اس پرو که باتری 6500 میلی‌آمپرساعتی دارد یعنی باتری بزرگتری نسبت به ردمی نوت 14 پرو پلاس، عملکردی مشابه در این تست داشت.

باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس

در آخرین آزمون، گوشی مورد آزمایش به صورت مداوم و بدون وقفه به انجام فعالیت‌های مختلفی همچون اتصال به شبکه وای‌فای، اجرای بازی‌های سنگین و سایر عملیات معمول کاربری پرداخت تا ظرفیت واقعی باتری آن محک زده شود. نتایج حاصله از این آزمون نشان‌دهنده عملکرد بسیار قابل‌توجه باتری این گوشی بود. این دستگاه توانست به مدت 7 ساعت و 24 دقیقه با صفحه نمایش روشن به کار خود ادامه دهد تا باتری آن به‌طورکامل تخلیه شود. این میزان دوام باتری، بسیار چشمگیر بوده و گواهی بر توانایی بالای باتری این گوشی در تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه در طول روز است.

شایان ذکر است که حتی گوشی ردمجیک 9 اس پرو که به باتری بزرگ‌تری مجهز است، تنها توانست به مدت 6 ساعت و 58 دقیقه با صفحه نمایش روشن به کار خود ادامه دهد. این مقایسه نشان می‌دهد که گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس علی‌رغم داشتن باتری کوچک‌تر، عملکرد به مراتب بهتری از رقیبش ارائه می‌دهد.

باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس