گوشی ردمی نوت 13 پرو 5G اوایل ماه ژانویه در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش به بازار عرضه شد؛ حال ردمی نوت 13 پرو 5G با رنگ سبز زیتونی نیز توسط شیائومی منتشر و برای عرضه در برخی کشورهای خاص آماده شده است.

رنگ جدید ردمی نوت 13 پرو 5G تفاوت واضحی با سایر رنگ‌ها دارد و دست خریداران را در انتخاب گوشی براساس سلیقه خود بازتر می‌گذارد. این رنگ جدید، سبز زیتونی بوده و در پشت دستگاه به شکلی واضح دیده می‌شود. رنگ جدید در واقع دستگاه را به دو نیم تقسیم کرده که یکی از نیمه‌های آن سبزی پررنگ‌تر و نیمه دیگر نیز سبزی روشن‌تر دارد. این تغییر باعث می‌شود رنگ جدید از لحاظ زیبایی به راحتی سایر رنگ‌ها را شکست دهد و تبدیل به انتخابی علاقانه برای خریداران جدید بشود.

ردمی نوت 13 پرو

واضح است که این نسخه از ردمی نوت 13 پرو 5G هیچ ویژگی جدیدی به غیر از رنگش ندارد و مشخصات دستگاه همانی است که بود. متاسفانه این رنگ در همه بازارها نیز در دسترس نیست و فقط به برخی کشورها ارسال شده است. قیمت آن از 399 دلار شروع شده و علاقمندان هم اکنون می‌توانند ازطریق مراکز رسمی شیائومی اقدام به تهیه آن کنند و از خلاقیت طراحی که در رنگ سبز زیتونی ردمی نوت 13 پرو 5G به‌کاررفته لذت ببرند.

دستگاه میان‌رده شیائومی یک صفحه نمایش AMOLED در اندازه 6.67 اینچ داشته و حسگر اثرانگشت نیز روی صفحه‌اش تعبیه شده است. حداکثر روشنایی این دستگاه 1800 نیت بوده، رزولوشن 1.5K داشته و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. در قسمت پشتی آن، برجستگی مربع شکل به چشم می‌خورد که جایگاه دوربین‌هاست. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز لحاظ شده است. تراشه این دستگاه اسنپدراگون 7s Gen 2 بوده و با رم 12 گیگابایت و حافظه 512 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دارد.

گوشی ردمی نوت 13 پرو 5G از جدیدترین نسخه هایپر او اس شیائومی که بر پایه اندروید 14 است پشتیبانی کرده و با همین رابط کاربری در دسترس قرار دارد. باتری آن برابر با 5100 میلی‌آمپرساعت بوده که یک شارژر 67 واتی درون جعبه نیز مسئولیت شارژ سریع و کارآمد آن را برعهده دارد.