شیائومی هر ساله از گوشی‌های جدید سری نوت خود رونمایی می‌کند. امسال نیز این شرکت از گوشی‌های مختلف سری نوت 12 خود رونمایی کرده است و گزارش‌های منتشر شده حاکی از زمان رونمایی ردمی نوت 12S است. در ادامه به گزارش‌های منتشر شده در این باره می‌پردازیم. 

نزدیک بودن زمان رونمایی ردمی نوت 12S به دلیل دیده شدن این گوشی در پایگاه داده SIRIM است. Redmi Note 12S با شماره مدل 2303CRA44A در این پایگاه داده دیده شده است. از این رو می‌توان به نزدیک بودن زمان رونمایی این گوشی‌امید‌وار بود. 

مشخصات شیائومی ردمی نوت 12S

در تصویر منتشر شده از این پایگاه، اطلاعات دیگری در دسترس نیست. از این رو نمی‌توان به مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه پی برد. طبق گمانه زنی‌ها این دستگاه نسخه تقویت شده ردمی نوت 11S خواهد بود. با این تفاوت که احتمالاً امسال شیائومی از شارژ سریع‌تری برای این دستگاه استفاده خواهد کرد.  

همچنین گمانه زنی‌ها به احتمال حذف سنسور عمق در این گوشی نیز اشاره می‌کند. این گوشی احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز خواهد بود. 

علاوه بر این، پیش‌بینی‌ها حاکی از عرضه این دستگاه با پردازنده Helio G96 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. احتمالاً شیائومی Note 12S با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه خواهد کرد. همچنین انتظار داریم نوت ۱۲ اس با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار شود.

از نظر دوربین نیز احتمالاً این دستگاه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین دوربین سلفی Redmi Note 12S نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

نظر شما درباره زمان رونمایی از ردمی نوت 12S چیست؟ به نظر شما قیمت این دستگاه نسبت به سایر رقبا بهتر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

خبر مرتبط: ردمی نوت 12S روی فهرست FCC قرار گرفت