یکی از دستگاه‌های مورد انتظار از سری گوشی‌های ردمی، یعنی ردمی نوت 12S روی فهرست FCC قرار گرفت. همان‌طور که می‌دانید ردمی یکی برندهای زیرشاخه شیائومی است. گوشی مذکور که با شماره Redmi 2303CRA44A روی فهرست موسسه صدور گواهینامه FCC قرار گرفته، احتمالا ردمی نوت 12S است. این گوشی دارای یک حفره پانچ مرکزی روی صفحه‌نمایش بوده و از چهار ماژول دوربین در قاب پشتی برخوردار است.

تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که Redmi Note 12S دارای جک هدفون و حسگر مادون قرمز نیز هست. مشخصات مربوط به شارژدهی این گوشی نشان می‌دهد که 12S از یک شارژر 67 واتی با شماره مدل MDY-14-EU بهره می‌برد. این در حالی است که سرعت شارژ مدل قبلی یعنی Redmi Note 11S در سال گذشته تنها 33 وات بود. این مقایسه به خوبی روشن می‌کند که ردمی تمرکز زیادی روی افزایش سرعت شارژ گوشی جدید خود گذاشته و توانسته آن را به بیش از دو برابر برساند.

باقی مشخصات فنی ردمی نوت 12S مشابه Redmi Note 11S است. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 6.43 اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 90 هرتز است. همچنین انتظار می‌رود که Redmi Note 12S با تراشه Helio G96 شرکت مدیاتک روانه بازار شود. مدل قبلی، یعنی Note 11S نیز از همین تراشه استفاده می‌کرد هرچند انتظار می‌رود تراشه به کار رفته در 12S هسته‌های پردازنده قدرتمندتر و سریع‌تری داشته باشد.

خبر مرتبط: مشخصات ردمی نوت 12 4G فاش شد + تصاویر