خبر دریافت گواهی 3C ردمی نوت ۱۲ توربو به بیرون آمده، گوشی هوشمند مرموز شیائومی توانسته گواهینامه 3C را دریافت کند. فهرست منتشر شده توسط این موسسه، سرعت شارژ این دستگاه مرموز را فاش می‌کند. آن‌طور که شایعه شده، نام این دستگاه ممکن است Redmi Note 12 Turbo باشد. بیایید باهم تمام اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی می‌دانیم را مرور کنیم.

در فهرست 3C، این گوشی هوشمند نسل آینده شیائومی، دارای شماره مدل 23049RAD8C بوده و از قابلیت شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل قرار است همراه با یک آداپتور شارژ 67 واتی شیائومی با شماره مدل MDY-12-EF در داخل جعبه عرضه شود.

با توجه به گزارش‌های اخیر، این دستگاه احتمالا با نام Redmi Note 12 Turbo معرفی خواهد شد و از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 2 شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. ردمی نوت 12 توربو با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بوت می‌شود.

گواهی 3C ردمی نوت ۱۲ توربو

علاوه بر این، انتظار می‌رود که Redmi Note 12 Turbo دارای نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD باشد. برخلاف سایر مدل‌های سری ردمی نوت 12، سنسور اثرانگشت این گوشی روی صفحه‌نمایش قرار دارد و اولین دستگاه از سری Redmi Note خواهد بود که از این نوع سنسور بیومتریک استفاده می‌کند.

گفته می‌شود این گوشی دارای دوربین‌های سه‌گانه در قاب پشتی است. جزیره دوربین آن نیز شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک سنسور سوم 2 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری ردمی نوت 12 توربو نیز 5500 میلی آمپر ساعت تخمین زده شده است.

احتمالا در روز‌های آتی خبرهای بیشتری از Redmi Note 12 Turbo منتشر شود، چراکه این گوشی تازه مسیر دریافت گواهینامه‌های مختلف را آغاز کرده است.

خبر مرتبط: ردمی نوت ۱۲ توربو در راه است!