امروز مشخصات صفحه نمایش ردمی K80 پرو، یکی از پرچم‌داران برند ردمی که زیرمجموعه شیائومی است لو رفت و نوید گوشی هیجان‌انگیز با امکاناتی ویژه را می‌دهد.

شرکت شیائومی چندین گوشی جدید در برنامه دارد که همگی از تراشه نسل جدید شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 4 استفاده می‌کنند. از این گوشی‌ها می‌توان به پرچم‌داران شرکت یعنی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اشاره کرد که برای عرضه در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده‌اند. گوشی ردمی K80 پرو نیز قرار است از همین تراشه استفاده کند. اوایل این هفته، لیکر مطرح، Digital Chat Station جزئیاتی از این دستگاه را با کاربران در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشت.

از جمله مشخصات ردمی K80 پرو می‌توان به افزایش ظرفیت باتری و همچنین اضافه شدن شارژری 100 واتی اشاره کرد. تا به حال دو شایعه راجع به ظرفیت باتری این دستگاه منتشر شده که یکی ادعا دارد با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی مواجه خواهیم بود و دیگری نوید 5500 میلی‌آمپرساعت را می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید، ردمی K70 پرو که سال گذشته منتشر شد، باتری 5000 میلی‎‌آمپرساعتی داشت پس بهبود در این زمینه از شیائومی انتظار می‌رود.

به گفته Digital Chat Station، صفحه نمایش این گوشی ساخته شرکت Huaxing و از فرکانس بالایی پشتیبانی می‌کند. شرکت Huaxing زیرمجموعه China Star Optoelectronics Technology است که خود بخشی از کمپانی بزرگ TCL Corporation محسوب می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی است. قسمت خارجی صفحه نمایش این گوشی نیز از موادی ساخته شده که مقاومت آن را به طرز واضحی بالا می‌برد. یکی دیگر از مشخصات ردمی K80 پرو که تغییری خوشایند محسوب می‌شود، اضافه شدن سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش است که هم سرعت و هم دقت بسیار بالاتری نسبت به نوع اوپتیکال دارد.

برخی اطلاعات عنوان کردند که ردمی K80 پرو صفحه نمایشی تخت از جنس OLED داشته و رزولوشن آن نیز 2K خواهد بود. سایر مشخصات ردمی K80 پرو مربوط به دوربین است؛ در پشت دستگاه شاهد قسمتی دایره‌ای شکل برای دوربین‌ها هستیم که در آن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید و دوربین 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم سه برابری تعبیه شده است. انتظار می‌رود قاب دستگاه از جنس فلز و پشت آن نیز شیشه‌ای باشد تا حس و حال محصولی گران‌قیمت و ویژه را به کاربر منتقل کند. این دستگاه بر طبق شایعات، در ماه اکتبر معرفی شده و از ماه نوامبر نیز فروش آن در بازار کشور چین آغاز خواهد شد تا کاربران بتوانند از جدیدترین پرچم‌دار ردمی بهره‌مند شوند.