کمپانی شیائومی به‌صورت تدریجی از مشخصات فنی و زبان طراحی گوشی ردمی K70 اولترا رونمایی می‌کند، اما هنوز اطلاعاتی را درخصوص زمان دقیق آن در بازار داخلی چین اعلام نکرده‌است.

براساس تازه‌ترین افشاگری‌ها، گوشی پرچمدار اقتصادی ردمی K70 اولنرا از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9300 پلاس بهره می‌برد که قدرت فوق‌العاده بالایی دربخش پردازشی و رایانشی به‌نمایش می‌گذارد. همچنین، کمپانی Redmi از چهار تراشه داخلی استفاده می‌کند شامل Surge P2 برای شارژ سریع، G1 برای مدیریت انرژی، T1 برای تقویت سیگنال و D1 برای پردازش مستقل نمایشگر می‌شود.

طی سال‌های گذشته، شیائومی از تراشه‌های داخلی در گوشی‌های ردمی استفاده می‌کند، اما به‌ نظر می‌رسد ردمی K70 اولترا بیشترین تعداد تراشه را با فناوری داخلی در بین آن‌ها بهره‌مند می‌شود که گزینه‌ای ایده‌آل برای چینی‌ها و سنجش فناوری‌های جدید است.

 ردمی K70 اولترا

علاوه‌براین، برخی مشخصات فنی گوشی قبلا به‌طور رسمی اعلام شده بود؛ به‌عنوان‌مثال، ردمی K70 اولترا از نمایشگر C8+ TCL Huaxing با رزولوشن 1.5K، نرخ به‌روزرسانی 144 هرتزی و قابلیت کاهش نور PWM با فرکانس بسیار بالای 3840 هرتزی برخوردار می‌شود. همچنین، از ویژگی DC dimming برای کنترل روشنایی ثابت دربخش تنظیمات پشتیبانی می‌کند.

طراحی ردمی K70 اولترا نشان می‌دهد این دستگاه از نمایشگر منحنی با فریم فلزی بهره می‌برد، اما جزئیات مرتبط‌با جنس آن مشخص نیست. همچنین، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) در پنل پشت گوشی خودنمایی می‌کند؛ رنگ‌بندی این گوشی نشان می‌دهد شیائومی رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش نیز برای برای ردمی K70 اولترا درنظر گرفته‌است.

باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی و گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 از دیگر ویژگی‌های جذاب Redmi K70 Ultra به شمار می‌روند؛ انتظار می‌رود این گوشی قاتل پرچمدار اواخر ماه جاری درکنار Xiaomi Mix Fold 4 و Mix Flip در چین عرضه شود. شایعات نشان می‌دهد نسخه جهانی این دستگاه با سیستم دوربین بهبودیافته تحت‌عنوان شیائومی 14T پرو معرفی شود.