اطلاعات بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد ردمی K70 اولترا به‌زودی با مشخصات فنی قدرت‌مند و قیمت اقتصادی وارد بازار چین خواهد شد.

شیائومی در آستانه رونمایی از ردمی K70 اولترا، هیجان طرفداران را با انتشار نتایج بنچمارک‌ Geekbench به‌همراه برخی مشخصات فنی و سخت‌افزاری این گوشی پرچمدار اقتصادی به اوج رسانده تا بتواند هنگام عرضه در بازار داخلی چین فروش بالایی را به‌ثبت برساند.

باتوجه‌به صفحه مشخصات فنی در Geekbench، ردمی K70 اولترا از تراشه +MediaTek Dimensity 9300 بهره می‌برد که با هشت هسته پردازشی قدرت‌مند، در تست‌های Geekbench رکوردهای جدیدی را ثبت کرده‌است. همچنین، این تراشه 4 نانومتری، نوید اجرای برترین بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را می‌دهد و نشان می‌دهد که Redmi K70 Ultra برای خلق شگفتی پای در عرصه رقابت می‌گذارد.

البته باید خاطرنشان کنیم، قدرت تنها ویژگی برجسته این گوشی نیست؛ به‌این‌معنی‌که شیائومی با با پشتیبانی از گواهی IP68، خیال کاربران را از بابت مقاومت در برابر آب و گردوغبار راحت کرده است. بنابراین، می‌توانید با خیال راحت در هرشرایطی ازاین گوشی استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید.

مشخصات فنی ردمی K70 اولترا در Geekbench

باتری 5500 میلی‌آمپر‌ساعتی ردمی K70 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی، به کاربران اجازه می‌دهد در کمترین زمان ممکن گوشی‌شان را شارژ کنند. همچنین، شایعات حاکی از عرضه نسخه‌هایی با 24 گیگابایت حافظه رم و 1024 گیگابایت حافظه داخلی هستند که برای علاقه‌مندان به دستگاه‌های اقتصادی با کانفیگ خیره‌کننده خبر خوبی محسوب می‌شود.

در بخش دوربین، ردمی K70 اولترا با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی، لحظات خاطره‌انگیز شما را با کیفیت بالا ثبت می‌کند. صفحه‌نمایش 8T OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرساتی 144 هرتزی نیز تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را به‌ارمغان می‌آورد.

بااین‌حال، ماجرا به‌همین‌جا ختم نمی‌شود! به‌نظر می رسد نسخه بهبودیافته‌ای از ردمی K70 اولترا با دوربین‌های پیشرفته‌تر، به‌زودی تحت‌عنوان Xiaomi 14T Pro در بازار جهانی عرضه خواهد شد؛ پس اگر به‌دنبال یک گوشی هوشمند قدرت‌مند، باکیفیت و همه‌کاره هستید، منتظر معرفی و حضور ردمی K70 اولترا و نسخه جهانی آن باشید.