شرکت شیائومی قرار است در تاریخ 19 جولای (29 تیر) گوشی ردمی K70 اولترا را به بازار عرضه کند؛ اکنون اخبار نشان می‌دهد که از نسخه ویژه ردمی K70 اولترا Champion Edition در دو رنگ رونمایی خواهد شد.

نسخه ردمی K70 اولترا Champion Edition از نسخه ویژه گوشی ردمی K70 پرو الهام گرفته و یک لوگوی Y شکل از خودرو Essenza SCV12 ساخته شرکت لامبورگینی در وسط قسمت پشتی خود دارد که با لوگوی SQUADRA CORSE همراه شده است. این نسخه در دو رنگ سبز و زرد و به صورت محدود در دسترس کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ردمی K70 اولترا نسخه لامبورگینی

نسخه ویژه ردمی K70 اولترا تنها از نظر ظاهری با سایر نسخه‌های این مجموعه تفاوت دارد و به دارندگان گوشی تقدیم می‌کند که نمادی از دنیای مهیج ماشین‌های مسابقه‌ای خواهد بود. تا به این لحظه شیائومی حرفی از جزئیات سخت‌افزاری این دستگاه به میان نیاورده اما انتظار می‌رود که از این نظر هیچ تفاوتی با نسخه‌های اصلی نداشته باشد. شاید تنها تفاوت، داشتن رم بیشتر یا حافظه بیشتر باشد که این نیز تا به این لحظه مشخص نشده است.

همانطور که می‌دانید، دستگاه ردمی K70 اولترا از یک تراشه Dimensity 9300+ ساخته شرکت مدیاتک، رزولوشن 1.5K و صفحه نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش این دستگاه از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند که از چشم‌هایتان در برابر آسیب در موقعیت‌های کم نور جلوگیری می‌کند. از سایز دقیق صفحه نمایش اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما می‌دانیم که با همکاری شرکت TCL ساخته شده است.

دوربین اصلی ردمی K70 اولترا 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX906 بوده که در کنار آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار گرفته است. جالب است بدانید که این دستگاه، اولین گوشی ساخته شیائومی خواهد بود که از تکنولوژی AISP استفاده می‌کند. این تکنولوژی توسط خود شیائومی به جهت افزایش کارایی دوربین و کیفیت تصاویر ساخته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ردمی K70 اولترا، استفاده از قطعه Pengpai T1 است. این قطعه نیز توسط خود شیائومی ساخته شده و کارایی اتصالات دستگاه را افزایش می‌دهد. با این قطعه، کارایی وای فای 12 درصد، جی پی اس حدود 20 درصد و سیگنال 5G حدود 58 درصد پیشرفت داشته است که مقادیری چشم‌گیر و بسیار تاثیرگذار به حساب می‌آیند.

قطعه دیگری که در این گوشی جایگذاری شده، Surge P2 نام دارد که شارژ سریع دستگاه را بهینه می‌کند، قطعه دیگری به نام G1 وظیفه کنترل باتری را برعهده داشته و قطعه‌ای به نام D1 نیز وجود دارند که کار پردازش صفحه نمایش را به صورت مستقل انجام می‌دهد. تمامی این قطعات توسط خود شیائومی تولید و در این گوشی جدید و هیجان‌انگیز کار گذاشته شده‌اند.

در نهایت قابل ذکر است که باتری این گوشی 5500 میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژر 120 واتی برای شارژ سریع استفاده می‌کند. مقاومت آن در مقابل آب و گرد و غبار نیز در حدی عالی قرار داشته که برایش گواهی IP68 را به دنبال داشته است پس از لحاظ مقاومت نیز با دستگاهی قدرتمند طرف هستید که می‌تواند به راحتی دوام بیاورد.