ظاهرا همانطور که در نسل‌های قبلی دیدیم، شیائومی قصد دارد برای تراشه ردمی K70 از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند.
سری K ردمی همیشه از سخت‌افزار قدرمندی استفاده می‌کردند و می‌توانستند دستگاه‌هایی با قیمت بالاتر را به چالش بکشند. حالا طبق اخباری که در مورد دستگاه‌های سری K70 منتشر شده، می‌توان گفت که شیائومی قصد دارد این دستگاه‌ها را با بهترین تراشه موجود، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه کند. این موضوع می‌توان باز هم دستگاه‌های جدید را در دسته قاتل پرچمدار نگه دارد و آن را به گزینه خوبی برای گیمرها تبدیل کند.

این افشاگری‌ها از طریق برنامه ویبو انجام شده که اطلاعات موجود در آن عموما قابل اعتماد است. این افشاگر اعلام کرده که ردمی K70 قرار است با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 به بازار عرضه شود. البته این تراشه همان نسخه‌ای است که در مدل K60 پرو هم شاهد آن بودیم. البته باید گفت که مدل پایه در این سری هم از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کرد که باز هم در رده دستگاه‌های گران قیمت‌تر قرار می‌گرفت.

Redmi K70 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 است

همچنین باید گفت که تا سری K50 از تراشه‌های دایمنسیتی در این دستگاه‌ها استفاده می‌شد اما ردمی آن را با تراشه‌های اسنپدراگون جایگزین کرد. البته این گزارش در ادامه اعلام می‌کند که فقط مدل پایه K70 از این تراشه استفاده می‌کند و ردمی قصد دارد تا مدل پرو را کمی بیشتر تغییر دهد. ظاهرا شیائومی می‌خواهد تراشه ردمی K70 پرو را به اسنپدراگون 8 نسل 3 ارتقا دهد که یک تراشه تماما پرچمدار است و تاکنون در هیچ دستگاهی استفاده نشده است.

در انتهای این خبر گفته شده که ردمی قصد دارد مدل‌های K70 و K70 پرو را تا پایان سال جاری در چین عرضه کند. باید بدانید که نسل قبلی این دستگاه هم سال گذشته در ماه دسامبر معرفی شد و احتمال دارد که شیائومی همین روند را در سال جاری هم ادامه دهد. اما اگر رونمایی در ماه دسامبر انجام شود، احتماال فروش دستگاه‌ها از سال آینده آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط: ردمی نوت ۱۲R با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی می‌شود