افشاگری مطرح در شبکه اجتماعی چینی ویبو عنوان کرد که تبلت گیمینگ ردمی در دست ساخت بوده و از تراشه‌های کوالکام استفاده می‌کند.

اگر به‌خاطر داشته باشید، در ماه می سال 2024، ردمی پد پرو با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی و در بازار چین عرضه شد که تا به این لحظه، به‌عنوان قوی‌ترین تبلت این برند شناخته می‌شود. در ماه آگوست، Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو عنوان کرد که برند ردمی در حال کار بر روی تبلتی پرچم‌دار با طراحی جمع و جور و صفحه نمایش LCD است. در این پست، وی ادعا کرد که دستگاه مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذارد و عرضه آن برای سال 2025 در نظر گرفته شده است. امروز در پستی جدید، وی دوباره به این دستگاه اشاره کرده و مشخص کرد که این تبلت، بر روی کارایی زیاد و اجرای بازی‌های مختلف تمرکز دارد که به‌همین‌دلیل، در آن از تراشه‌های سری Snapdragon 8 استفاده خواهد شد.

در زمینه کارایی و قدرت پردازشی، تبلت گیمینگ ردمی به راحتی می‌تواند پرچم‌دار حال حاضر شیائومی یعنی سری شیائومی پد 7 را پشت سر بگذارد. سری شیائومی پد 7 دارای دو دستگاه پد 7 عادی و پد 7 پرو است که بر طبق جدیدترین گزارشات، در اولین دستگاه از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 و در دومی، از Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد شد. هردوی این محصولات نیز با صفحه نمایش 11.16 اینچی از جنس LCD در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند.

تبلت گیمینگ ردمی

علاوه‌بر ردمی، شرکت نوبیا نیز به‌تازگی یک تبلت گیمینگ به نام رد مجیک نوا در بازار چین عرضه کرده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی با پنل LCD و تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version است که با یک باتری 10100 میلی‌آمپرساعتی و شارژر سریع سیمی 120 واتی همراه شده است. قیمت آن در حال حاضر برابر با 565 دلار است که برای چنین دستگاه قدرتمند و توانایی مناسب به نظر می‌رسد.

تبلت گیمینگ ردمی نیز به احتمال زیاد، شباهت‌هایی به مدل تولید شده توسط شرکت نوبیا داشته باشد. در حال حاضر، اطلاعات چندان دقیقی از آن در دست نیست اما به زودی شاهد اخباری قطعی پیرامون این دستگاه خواهیم بود. علاوه بر تبلت، برند ردمی بر روی سری گوشی‌های ردمی K80 نیز کار می‌کند که شامل مدل‌های K80e، K80 و K80 پرو خواهند بود. این گوشی‌ها به احتمال زیاد از یکی سه چیپست Dimensity 8400، Snapdragon 8 Gen 3 یا Snapdragon 8 Gen 4 استفاده خواهند کرد. به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران و افشاگران، این سری گوشی نیز قرار است در ماه نوامبر معرفی و مانند همیشه، در ابتدا در بازار چین عرضه شوند.