مانیتور اقتصادی جدید Redmi A27U با رزولوشن 4K، پوشش ۱۰۰٪ فضای رنگی sRGB و قابلیت نصب روی دیوار به‌همراه برچسب قیمتی کمتر از ۱۷۰ دلار معرفی شد.

براساس اعلام رسمی شیائومی، مانیتور Redmi A27U معرفی شد که ابعاد ۲۷ اینچی و تمرکز بر‌مقرون‌به‌صرفه بودن، برای کاربرانی طراحی شده‌ که به‌دنبال نمایشگر 4K با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند؛ در‌ ادامه، جزئیات بیشتری از این محصول ارائه می‌شود.

همانطور که از نامش پیداست، A27U به‌ یک پنل IPS با اندازه 27 اینچ و رزولوشن 3840×2160 پیکسل (4K) مجهز شده‌ است. این نمایشگر قادر به‌پوشش 95% از فضای رنگی DCI-P3 و 100% از فضای رنگی sRGB است و روشنایی معمولی 300 نیت با نسبت کنتراست 1200:1 را ارائه می‌دهد.

اگرچه مانیتور Redmi A27U رزولوشن بالایی را ارائه می‌دهد، اما نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۶ میلی‌ثانیه‌ای آن نشان می‌دهد که این مانیتور برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی نشده‌است، اما برای استفاده روزمره و معمولی کاملاً مناسب خواهد بود.

شیائومی در‌ مانیتور A27U برای اولین‌بار از فناوری اختصاصی خود با نام «محافظت از چشم Qingshan» رونمایی کرده‌است. این فناوری که با همکاری آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین و مرکز چشم Zhongshan دانشگاه Sun Yat-sen توسعه یافته، با ادغام اصول اپتیک نمایشگر و ملاحظات سلامت بینایی، کیفیت بصری را بهبود بخشیده و خستگی چشم را کاهش می‌دهد. علاوه‌بر‌این، مانیتور A27U موفق به‌دریافت گواهینامه معتبر TÜV Rheinland آلمان در‌زمینه کاهش نور آبی مضر شده‌است.

مانیتور Redmi A27U با طراحی سه‌وجهی میکرو، حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به‌حداقل رسانده و میدان دید وسیع و بدون مزاحمتی را برای کاربر فراهم می‌کند. پایه مانیتور نیز با قابلیت تنظیم در‌ زوایای مختلف، امکان چرخش و تغییر ارتفاع، شرایطی ارگونومیک را برای کاربر ایجاد می‌کند تا در‌ استفاده طولانی مدت از مانیتور، کمترین میزان خستگی را تجربه کند.

مانیتور Redmi A27U برای اتصال به‌دستگاه‌های مختلف، به‌دو درگاه HDMI 2.0 و دو درگاه DP 1.4 مجهز شده است. همچنین با پشتیبانی از استاندارد نصب دیواری VESA 75 x 75، قابلیت نصب آسان و صرفه‌جویی در‌فضای میز کار را برای کاربران فراهم می‌کند.

مانیتور Redmi A27U با قیمت اولیه 1199 یوان (معادل تقریبی 169 دلار آمریکا) در‌فروشگاه‌های آنلاین عرضه شده و فروش رسمی آن از تاریخ 12 آگوست 2024 (22 مرداد 1403) آغاز خواهد شد.