بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که در سورس کد رابط کاربری HyperOS کشف شده، مشخصات گوشی ردمی 14C 5G و در دست ساخت بودن آن، لو رفت.

چندی پیش اطلاعات گوشی پوکو ام 7 5G لو رفت که دقیقاً مشابه با گوشی ردمی 14R 5G بوده و در واقع نسخه ریبرند شده این دستگاه است. خود این گوشی نیز شباهت‌هایی بی‌سابقه با مدل ردمی 14C 5G دارد که امروز در دست ساخت بودن و برخی مشخصات آن لو رفت. مدل جدید، در مقایسه با نسل قبل خود، یعنی ردمی 13C 5G با بهره‌گیری از تراشه Snapdragon 4 Gen 2 قدرت و کارایی بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از جمله مشخصات گوشی ردمی 14C 5G می‌توان به شماره مدل آن اشاره کرد که در سورس کد HyperOS کشف شد. ظاهرا برای این گوشی 4 شماره مدل متفاوت تعریف شده است که عبارتند از 2411DRN47G، 2411DRN47R، 2411DRN47I و 2411DRN47C اشاره کرد. این گوشی در بازار چین با نام ردمی 14R 5G شناخته شده و در بازارهای جهانی و هند نیز تحت نام ردمی 14C 5G شناخته می‌شود و از شماره مدل‌ها نیز می‌توان مطمئن شد که اسم گوشی در هند، دقیقاً همین خواهد بود.

ردمی 14C 5G

همانطور که می‌توانید ببینید، در انتهای یکی از شماره مدل‌های این گوشی، حرف I به چشم می‌خورد که نشان از بازار هند دارد. قابل ذکر است که کد اسم این گوشی نیز flame بوده و تحت این کد شناخته می‌شود. پس این گوشی قطعاً در بازار هند حضور خواهد داشت و مشتریان و علاقمندان در این کشور نیز می‌توانند جدیدترین پایین‌رده اقتصادی شیائومی را تهیه و استفاده کنند.

در انتهای یکی دیگر از شماره مدل‌های گوشی ردمی 14C 5G حرف R به چشم می‌خورد که نشان از عرضه این گوشی در بازار ژاپن نیز می‌دهد. بدین ترتیب، شیائومی قصد دارد این مدل کاربردی و ارزان قیمت را در بازارهای مختلف به فروش برساند و کاربران زیادی قرار است به آن دسترسی داشته باشند. متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات چندانی از تاریخ انتشار گوشی در دسترس نیست و باید منتظر اعلام رسمی از سوی شرکت شیائومی بمانیم.