لپ‌تاپ گیمینگ رد مجیک تایتان 16 پرو، هیولای جدید دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، با قدرتی باورنکردنی و ویژگی‌های خیره‌کننده به بازار آمده است تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای گیمرها رقم بزند.

رد مجیک قصد دارد قلمرو خود را فراتر از گوشی‌های هوشمند گسترش دهد. این شرکت اعلام کرده است که لپ‌تاپ گیمینگ رد مجیک تایتان 16 پرو خود را به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد کرد. پس از انتشار تصاویر و اطلاعات مبهم در شبکه‌های اجتماعی، انتظار می‌رود که این دستگاه پرقدرت در همین ماه رونمایی شود.

شرکت رد مجیک احتمالا قصد دارد لپ‌تاپ گیمینگ رد مجیک 16 پرو را که فعلا فقط در چین عرضه می‌شود را با نام تایتان 16 پرو در بازارهای جهانی تغییر نام دهد و عرضه کند. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی با حاشیه‌های باریک است و از رزولوشن 2.5K، نرخ تازه سازی 240 هرتز، روشنایی حداکثر 500 نیت و پوشش رنگ 100 درصد DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. همچنین به بلندگوهای هارمن کاردن با فناوری صدای فراگیر دولبی اتمس و دوربین وب 1080p با قابلیت پوشش لنز برای حفظ حریم خصوصی مجهز است.

این لپ‌تاپ از قوی‌ترین پردازنده نسل چهاردهم اینتل، یعنی i9، بهره می‌برد. همچنین دارای دو گزینه کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 4060 و 4070 با 8 گیگابایت حافظه GDDR6 است که از فناوری ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه تا 32 گیگابایت رم سریع LPDDR5x و یک ترابایت حافظه SSD دارد. سیستم خنک‌کننده آن شامل لوله‌های حرارتی سه بعدی و دو فن برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است. باتری آن 80 وات‌ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی می‌کند.

بدنه لپ‌تاپ از آلیاژ آلومینیوم سری 6 درجه هواپیما ساخته شده است. درب لپ‌تاپ طراحی ساده و مینیمالیستی دارد و لوگوی برند با نور پس‌زمینه RGB روی آن قرار دارد. کیبورد دارای نور پس‌زمینه RGB است و یک صفحه کلید عددی مجزا دارد. دکمه پاور نیز به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می‌کند. پشت لپ‌تاپ پورت‌های مختلفی از جمله ورودی برق، USB-C، USB-A، HDMI و اترنت وجود دارد. همچنین در دو طرف لپ‌تاپ پورت‌های USB 3.2 نسل 1 و نسل 2 تعبیه شده است. ضخامت لپ‌تاپ 13 میلی‌متر و وزن آن 2.4 کیلوگرم است. انتظار می‌رود که لپ‌تاپ گیمینگ رد مجیک 16 پرو نیز به این ویژگی‌ها مجهز باشد.