افشاگر مطرح و پرکار چینی، امروز در شبکه اجتماعی ویبو خبر از در دست ساخت بودن تبلت جدید رد مجیک داد که از تراشه‌ای ویژه بهره می‌برد.

بر طبق اطلاعات منتشر شده، تبلت جدید رد مجیک قرار است از نسخه بهبود یافته تراشه Snapdragon 8 Gen 3 که Leading Version نام دارد، استفاده کند. این دومین تبلت شرکت رد مجیک است و اگر به خاطر داشته باشید، اولین آن در ماه ژانویه سال 2023 به بازار عرضه شد. علاوه بر آن، به‌نظر می‌رسد رد مجیک تبلت سومی نیز در نظر دارد که به احتمال زیاد، در سال آینده شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

به باور Digital Chat Station، تبلت جدید رد مجیک به احتمال زیاد از تراشه Snapdragon 8 Gen 4 که نسل جدید پرچم‌دارهای شرکت کوالکام است، استفاده خواهد کرد. این تبلت صفحه نمایش کوچک‌تری نسبت به دستگاه‌های ساخته شده توسط سایر برندهای مطرح دارد. اولین تبلت این کمپانی در اندازه 12.1 اینچ عرضه شد برای سومین تبلت آن نیز همین اندازه یا حتی کمی کوچک‌تر محتمل است. بر طبق شایعات، تبلت دوم که در چند ماه آینده منتشر می‌شود نیز ممکن است با صفحه نمایشی کوچک در دسترس قرار بگیرد.

ساخت تبلت جدید رد مجیک با تراشه های ویژه

جزئیات دقیق این تبلت هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود در آن از سیستم خنک‌کنندگی پیشرفته و موثری استفاده شود و علاوه‌بر این، باتری بزرگ با شارژ بسیار سریع نیز برایش در نظر گرفته شده است. نسل اول تبلت‌های گیمینگ این شرکت از یک باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 80 واتی استفاده می‌کرد و تجربه‌ای خوب و فراموش نشدنی تقدیم کاربران کرد. پس نسل‌های بعدی نیز به احتمال زیاد همین مسیر را ادامه داده یا حتی بهبودهایی در آن اعمال می‌کنند.

از سایر محصولات شرکت رد مجیک، می‌توان به لپ‌تاپ گیمینگ Titan 16 Pro اشاره کرد که احتمالا نسخه ری‌برند شده لپ‌تاپ Red Magic Gaming Laptop 16 Pro است که در حال‌حاضر، به‌صورت محدود فقط در بازار چین در دسترس است. این دستگاه صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز تحویل کاربران می‌دهد. اسپیکرهای آن از نوع Harman Kardon بوده و یک وب‌کم با قابلیت مادون قرمز و کیفیت 1080p برایش در نظر گرفته شده است. از جمله مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند آن، می‌توان به پردازنده Core i9 نسل 14 شرکت اینتل و کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4060 و RTX 4070 شرکت انویدیا اشاره کرد. هر کدام از این کانفیگ‌ها که مد نظرتان بود را می‌توانید تهیه کنید و از تجربه بازی‌های روز دنیا با کیفیتی تصورنشدنی لذت ببرید.