ریلمی تیزری از گوشی جدیدش با زوم پریسکوپ منتشر کرده است که یا پرچمدار بعدی یعنی ریلمی GT ۵ پرو یا یک گوشی میان‌رده خاص خواهد بود.

ریلمی اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ گوشی ریلمی X3 SuperZoom را با زوم پریسکوپی راهی بازار کرد، اما پس از آن این قابلیت را در هیچ گوشی دیگری تعبیه نکرد. اکنون ریلمی یک تیزر تبلیغاتی از گوشی بعدی خود منتشر کرد که نشان می‌دهد این دستگاه از دوربین با زوم پریسکوپی بهره می‌برد.

البته در این تیزر نام دستگاه مذکور مشخص نیست، اما ممکن است پرچمدار بعدی ریلمی یعنی GT ۵ پرو باشد. با توجه به تصویر منتشر شده مشخص می‌شود که این دستگاه به ماژول دوربین دایره‌ای مجهز شده است. در این ماژول ۲ دایره و یک مستطیل براق دیده می‌شود که احتمالا نشان‌دهنده ۲ سنسور عادی و یک سنسور با زوم پریسکوپی است.

تیزر گوشی جدید ریلمی

اخیرا شرکت ریلمی گوشی پرچمدار GT 5av را در بازار چین عرضه کرد و گفته شده اکنون در حال توسعه نسخه قدرتمند‌تر با نام GT ۵ پرو است. براساس گزارش‌ها این دستگاه قرار است به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود و احتمالا تا اواخر امسال عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده این گوشی اولین دستگاه ریلمی پس از X3 SuperZoom خواهد بود که به زوم پریسکوپی مجهز می‌شود و به همین دلیل این گوشی احتمالا همان دستگاهی است که در تیزر نمایش داده می‌شود.

البته اخیرا یکی از افشاگران شناخته شده شبکه اجتماعی وایبو به‌نام Digital Chat Station مدعی شده ریلمی در حال توسعه یک گوشی میان‌رده با زوم پریسکوپی است. او گفت ریلمی قصد دارد این دستگاه را به بهترین گوشی برای عکاسی تبدیل کند و در عین حال، با قیمتی متعادل در بخش میان‌رده عرضه کند.

در تیزر تبلیغاتی عبارت «Not only Max can zoom» (فقط مکس نمی‌تواند زوم کند) قرار گرفته است که به آیفون ۱۵ پرو مکس با زوم پریسکوپی ۵ برابری اشاره می‌کند. پرچمدار اپل حدود ۲ هفته قبل معرفی شد و اکنون ۱۱۲۰ دلار فروخته می‌شود. با توجه به اشاره مستقیم به آیفون ۱۵ پرو مکس اپل، احتمالا این گوشی از زوم پریسکوپ بیشتر از ۵ برابر و قیمتی بسیار پایین‌تر از ۱۵ پرو مکس برخوردار باشد.

اخبار مرتبط: