بر اساس تصاویر منتشر شده از تبلت ریلمی پد ۲، ظاهرا این دستگاه از ۴ بلندگو در دو طرف بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد ریلمی در حال توسعه یک تبلت است که از تراشه Helio G99 شرکت مدیاتک بهره می‌برد. گفته می‌شود ریلمی پس از همکاری با کوالکام برای ساخت تبلت ریلمی پد ایکس و رضایت از تراشه Unisoc در ریلمی پد مینی، به این نتیجه رسیده که دوباره از تراشه مدیاتک استفاده کند

ظاهرا تبلت ریلمی پد ۲ از حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. این تبلت دارای باتری ۸۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق شارژ سریع ۳۳ واتی تغذیه می‌شود. در تصاویر منتشر شده، درگاه ورودی تایپ سی و ۴ بلندگو که دوتای آن در لبه بالایی و دوتای دیگر در لبه پائینی قرار دارند، قابل مشاهده است. در مشخصات درز کرده هم به وجود ۴ بلندگو اشاره شده بود که این تصاویر را تایید می‌کنند.

تصاویر ریلمی پد2

با وجود اینکه در تصاویر دو ماژول دوربین دیده می‌شود، گزارش‌ها حاکی است که فقط یکی از آنها دوربین بوده و دیگری چراغ فلش است.

این تبلت با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI ۴ عرضه خواهد شد. اما نکته منفی در تبلت‌های قبلی ریلمی عدم پشتیبانی از سیستم عامل جدید است. سیستم عامل ریلمی پد اصلی هنوز اندروید ۱۱ است و ریلمی پد ایکس هم از اندروید ۱۲ بهره می‌برد. بنابراین احتمال پشتیبانی ضعیف سیستم عاملی از این دستگاه هم کم نیست.

این تبلت از صفحه نمایش LCD بهره می‌برد اما متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد صفحه نمایش یا ابعاد تبلت منتشر نشده است.

اخبار مرتبط: