کمپانی ریلمی امروز در تاریخ نوزدهم فروردین ماه گوشی مورد انتظار Narzo N55 را معرفی خواهد کرد. البته ریلمی از چند روز پیش با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، برخی از مشخصات پرچم‌دار نسل بعدی گوشی‌های فست‌شارژ خود را فاش کرده بود. گرچه خود ریلمی در این مورد چیزی نگفته، اما یک منبع آگاه اطلاعات گوشی Narzo N55 ریلمی را فاش کرده‌ و ادعا کرده که گوشی Narzo N55 از سرعت شارژ 33 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

این منبع خبری همچنین ادعا نموده که گوشی Narzo N55 می‌تواند ظرف مدت 29 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود اما هنوز معلوم نیست که شارژ کامل این دستگاه چه مدت طول می‌کشد. مورد دیگری که هنوز از آن بی‌اطلاعیم، ظرفیت باتری این گوشی است.

تیزر منتشر شده توسط ریلمی تأیید می‌کند که Narzo N55 از دو ماژول دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کند و اسکنر اثرانگشت آن نیز در لبه کناری قرار گرفته، این گوشی همچنین حداقل در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. در پنل جلویی، Narzo N55 از یک پانج هول در مرکز خود بهره می‌برد که به قابلیت جزیره داینامیک مجهز است. ریلمی پیش از این نیز کپسول جزیره داینامیک را با گوشی Realme C55 آزمایش کرده بود.

طراحی کلی و مشخصات فاش شده از Realme Narzo N55 حاکی از آن بود که این گوشی احتمالا نسخه دیگری از Realme C55 است. اگر حدس ما درست باشد، Narzo N55 با تراشه Helio G88، نمایشگر ال‌سی‌دی 6.72 اینچی با رزولوشن FullHD+ و نرخ به‌روز‌رسانی 90 هرتز عرضه خواهد شد. علاوه بر این رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه خواهد بود.

این گوشی همچنین از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک ماژول دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی آن نیز احتمالا یک سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود. تا ساعاتی دیگر ریلمی به صورت رسمی Narzo N55 را معرفی کرده و به تمام این حدس و گمان‌ها پایان می‌دهد.

خبر مرتبط: مشخصات ریلمی 11 پرو در BIS دیده شد