ریلمی ماه پیش از Narzo N55 به عنوان اولین گوشی هوشمند تحت سری Narzo N رونمایی کرد و در ۲۸ اردیبهشت با عرضه Narzo N53 در هند، این خط تولید را گسترش داد. Realme Narzo N53 با «بازتعریف دستگاه‌های اقتصادی» توسط ریلمی معرفی شده که به ادعای این شرکت از «طراحی خیره‌کننده، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های پیشرفته» برخوردار است. در حالی که این شرکت جزئیات و مشخصات فنی Realme Narzo N53 را ارائه نکرده، اما طراحی و مشخصات کلیدی آن را نمایش داده است.

ماژول Realme Narzo N53 شباهت زیادی به مدل‌های iPhone Pro دارد، زیرا دارای دوربین دوگانه به همراه یک فلش است. پنل پشتی Narzo N53 با طراحی California Sunshine و شبیه به نسخه Sunshower Realme C55 است. در بخش پایینی دستگاه، درگاه USB-C در کنار جک هدفون 3.5 میلی متری، میکروفون و بلندگو قرار دارد. در سمت راست صفحه نمایش، دکمه تنظیم صدا و پاور وجود دارد که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. از ابعاد و رزولوشن نمایشگر آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

سرعت شارژ Realme Narzo N53

از دیگر مشخصات Realme Narzo N53، می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن که از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد. ریلمی مدعی است به کمک آن در ۳۴ دقیقه می‌توان تا ۵۰٪ این دستگاه را شارژ کرد. این گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، که ممکن است در آینده بیشتر شود، گرچه هنوز این خبر تایید نشده است.

نکته جالب توجه دیگر این است، که Narzo N53 ضخامت ۷.۴۹ میلی‌متری خواهد داشت. ابعادی که این گوشی را به باریک‌ترین گوشی ریلمی تا‌کنون تبدیل می‌کند. تصاویر موجود در وبسایت آمازون نیز نشان می‌دهد که Narzo N53 حداقل در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد‌ شد.

با توجه به عرضه جهانی این گوشی تا حدود یک هفته دیگر، می‌توانید انتظار داشته باشید که Realme ویژگی‌های بیشتری از Narzo N53 را تا قبل از رونمایی آن فاش کند.

اخبار مرتبط: سری ریلمی ۱۱ معرفی شد