گوشی هوشند ریلمی جی تی ۵ با استفاده از شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی به شما اجازه می‌دهد با ۳۰ ثانیه شارژ به‌‌مدت دو ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید.

طی روزهای اخیر، گزارش‌‌های جدیدی از نسل آینده گوشی‌های سری جی تی از کمپانی ریلمی به‌گوش می‌رسد و احتمالا در تاریخ ششم شهریورماه رونمایی می‌شود. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی دستگاه، افشاگران دست به‌ انتشار مشخصات سخت‌افزاری ریلمی جی تی ۵ کرده‌اند و اعلام شد این گوشی پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ساخته می‌شود و از شارژ ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، شرکت سازنده نیز تیزرهای تبلیغاتی جدیدی از فناوری شارژ جی‌تی ۵ منتشر کرد که نشان از قدرت آن دارد.

مدیر بازاریابی ریلمی در چین، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اعلام کرد آخرین نسل از گوشی‌های GT یعنی جی‌تی ۵ از شارژ سریع ۲۴۰ واتی با فناوری سوپر-ووک اس بهره می‌برد. مدیر اجرایی ریلمی نیز دراین‌باره می‌گوید: «هزینه استفاده از شارژهای ۲۴۰ واتی بسیار بالا است، اما کمپانی ریلمی به‌دلیل تعهد به کاربران و طرفداران این شرکت قصد دارد همچنان ریلمی جی تی ۵ را با شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی عرضه کند».

ریلمی جی تی ۵ با فناوری سوپر ووک ۲۴۰ واتی

علاوه‌براین، فناوری سوپر-ووک اس (SuperVOOC S) به طول‌عمر دستگاه کمک شایانی می‌کند و تضمین می‌کند باتری دستگاه تا حداقل ۵ سال هیچ‌گونه افتی نداشته باشد. مهم‌ترین و بحث‌برانگیز‌ترین قسمت باتری و شارژ دستگاه آن است که کاربران می‌توانند با ۳۰ ثانیه اتصال دستگاه به شارژ به‌مدت دو ساعت به مکالمه‌های تلفنی پردازند. همان‌طور که می‌دانید مکالمه‌های تلفنی بیشترین میزان شارژ باتری را مصرف می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد ریلمی جی تی ۵ ازنظر باتری و شارژدهی به‌عنوان قوی‌ترین دستگاه شناخته خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، شارژ ۲۴۰ واتی با استفاده از فناوری یادشده می‌تواند ظرف مدت‌زمان ۸ دقیقه صفر تا صد شارژ شود. درحال‌حاضر، وان پلاس Ace 2‌ پرو با پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ واتی بالاترین قدرت شارژ دارد که طی مدت‌زمان ۱۷ دقیقه صفر تا صد شارژ می‌شود، اما ریلمی قصد دارد فناوری شارژهای سریع را وارد سطح جدیدی کند تا کاربران گوشی‌های هوشمند مدت‌زمان کمتری در انتظار شارژ گوشی‌هایشان برای استفاده مجدد باشند.

شایعات تایید می‌کند ریلمی جی تی ۵ با دو مدل باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی معرفی و وارد بازار جهانی خواهد شد. همچنین از سایر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌همراه ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که عملکرد روان و پایدار دستگاه این پیکربندی تضمین خواهد شد. صحفه‌نمایش ریلمی جی تی ۵ از نوع اولد با ابعاد ۶.۷۴ اینچی و نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی همراه می‌شود که در بیشتر گوشی‌های پرچمدار اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط:‌ تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ تی پرو مشخص شد