ریلمی GT Neo 6 احتمالا از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۱ واتی تغذیه می‌کند که بیشترین سرعت شارژ میان گوشی‌های با اسنپدراگون 8s نسل ۳ محسوب می‌شود.

زمستان گذشته شرکت کوالکام تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ را به‌عنوان یک نسخه کوچک‌تر اسنپدراگون ۸ معرفی کرد. تاکنون چند گوشی هوشمند ازجمله شیائومی Civi 4 پرو، ردمی توربو۳ و iQOO Z9 توربو با این پردازنده راهی بازار شده‌اند. پیش از این گزارش‌ها نشان می‌داد ریلمی GT Neo 6 هم با همین تراشه معرفی و راهی بازار می‌شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی درباره سرعت شارژ و ظرفیت باتری ریلمی GT Neo 6 دراختیار می‌گذارد.

به‌گزارش افشاگر شناخته شده به‌نام Digital Chat Station، درمیان تمام گوشی‌هایی که به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز می‌شوند، ریلمی GT Neo 6 تنها گوشی است که به شارژ فوق سریع با توان بیش از ۱۰۰ وات مجهز می‌شود. علاوه‌بر آن این دستگاه به باتری بسیار بزرگی مجهز شده که می‌تواند درکنار سرعت شارژ بالا، عامل تبلیغاتی بسیار مهمی باشد و مشتریان زیادی برای ریلمی جمع کند.

ریلمی GT Neo 6

شیائومی Civi 4 پرو به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده است. ردمی توربو ۳ و iQOO Z9 توربو هم به‌ترتیب به باتری ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ و ۸۰ واتی مجهز شده‌اند. پیش از این یک گوشی ریلمی با شماره مدل RMX3852 گواهی 3C را دریافت کرد که به شارژ سریع ۱۲۱ واتی مجهز شده بود. ازسوی دیگر شایعات نشان می‌دهد ظرفیت باتری و سرعت شارژ در ریلمی GT Neo 6 با نسخه SE که تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ دارد تفاوتی نداشته و بنابراین این دستگاه به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۱ واتی مجهز می‌شود.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی از ریلمی GT Neo 6 فاش نشده است، این دستگاه احتمالا تفاوت زیادی با نسخه SE نخواهد داشت. به‌این ترتیب نگاهی به مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE درک خوبی از برادر بزرگ‌ترش به‌ما می‌دهد. نسخه SE به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LTPO OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. همچنین حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 کنار تراشه قرار دارد. این دستگاه به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین اصلی ۵۰ و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

اخبار مرتبط: