یک افشاگر سرشناس چینی اعلام کرد Realme GT 7 Pro به‌عنوان اولین گوشی هوشمند با اسنپدراگون 8 نسل 4 و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد.

افشاگر مشهور دنیای فناوری، Digital Chat Station (DCS)، پرده از رازهای یک گوشی جدید Realme برداشته است که قلب تپنده‌اش، پردازنده قدرت‌مند اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود؛ اگرچه نام رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما احتمالا با Realme GT 7 Pro طرف هستیم که به‌عنوان جانشین شایسته GT 5 Pro شناخته می‌شود، چراکه در سری Realme GT 6 خبری از مدل Pro نبود.

گفته می‌شود GT 7 Pro با نمایشگر 1.5K و حاشیه‌های نسبتا منحنی، ظاهری خیره‌کننده خواهد داشت. در پنل پشت گوشی، یک ماژول دوربین مربعی‌شکل در گوشه بالا سمت چپ خودنمایی می‌کند که میزبان سیستم دوربین سه‌گانه است. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی چند کانونی، درکنار لنز تله‌فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 3 برابری با سنسور سونی IMX882، نوید ثبت تصاویر بی‌نظیری را می‌دهند؛ البته، به‌نظر می‌رسد خبری از قابلیت عکاسی ماکرو با استفاده از لنز تله‌فوتو نخواهد بود.

Realme GT 7 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 4

علاوه‌براین، باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 100 واتی، خیال کاربران را از شارژ روزانه راحت می‌کند. همچنین، برای اولین‌بار در گوشی‌های Realme، شاهد حضور حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیرنمایشگر خواهیم بود که امنیت دستگاه را به سطح جدیدی می‌برد.

این تمام ماجرا نیست! GT 7 Pro با گواهی‌های IP68 و IP69، در برابر گردوغبار و فشار آب مقاوم خواهد بود و حتی در برابر پاشش، ریختن مایعات و غوطه‌ورشدن در آب دوام می‌آورد؛ البته، هنوز خبری از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به گوش نمی‌رسد، اما احتمالا Realme برای افزایش قابلیت‌های جانبی آن‌را اضافه می‌کند.

عرضه GT 7 Pro در هند قطعی شده و احتمالا اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود که در بازار جهانی عرضه می‌شود؛ شایعات تایید می‌کند این گوشی هیجان‌انگیز در سه‌ماهه آخر سال 2024 میلادی از راه می‌رسد.