شرکت ریلمی امروز با عرضه محصول جدید خود یعنی گوشی ریلمی GT 6T در بازار هند، سری GT را در این کشور نیز احیا کرد. آخرین گوشی از این سری که در هند عرضه شد، مربوط به دو سال قبل بود و حال پس از مدتی طولانی، باز هم شاهد عرضه محصولی از این شرکت در بازار هند هستیم.

قلب تپنده گوشی ریلمی GT 6T تراشه جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 7+ Gen 3 است. این گوشی اولین محصول در بازار هند است که از این تراشه قدرتمند استفاده می‎‌کند و جالب است بدانید که تراشه مذکور، موفق به کسب امتیاز بالای 1.5 در بنچمارک AnTuTu شده است.

این محصول از رم 12 گیگابایتی LPDDR5x پشتیبانی کرده و حافظه 512 گیگابایتی UFS 4.0 را نیز در دل خود گنجانده است. کار خنک‌سازی دستگاه را محفظه بخاری 9 لایه‌‎ای برعهده دارد و فضایی برابر با 10014 متر مربع را به راحتی پوشش می‌‎دهد.

گوشی ریلمی GT 6T از نظر نرم افزاری با آخرین نسخه اندروید، یعنی اندروید 14 و رابط کاربری «Realme UI» عرضه شده که جهت افزایش بهره‌‎وری تراشه، ویژگی‌‎های منحصر به فردی نیز به آن افزوده شده است. از جمله آنان می‌‎توان به حالت «Geek Power Tuning» اشاره کرد که به شما امکان تنظیم فرکانس CPU و GPU دستگاه را می‌‎دهد. علاوه بر آن، ویژگی «GT Mode 5.0» را نیز داریم که سعی دارد از طریق هوش مصنوعی، فریم‌ریت ثابت، استفاده بهتر از منابع و در نهایت افزایش توان رندرینگ GPU را ایجاد کند تا کارایی گوشی را به حداکثر رسانده و از هرگونه کاهش نرخ فریم جلوگیری کند.

در زمینه صفحه نمایش نیز شرکت ریلمی برای محصول جدید خود چیزی کم نگذاشته است. گوشی ریلمی GT 6T از صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی آن به مقدار خیره‌‎کننده 6000 نیت می‌‎رسد! صفحه نمایش این گوشی به لطف این ویژگی توانسته لقب روشن‌‎ترین گوشی در بازار را از آن خود کند.

فراموش نکنید که رقم اعلام شده برای روشنایی، مربوط به مقدار حداکثری آن است و شما در استفاده‎های روزمره با این مقدار روبرو نخواهید شد. حداکثر میزان روشنایی در استفاده عادی، 1600 نیت و خود کاربر نیز به صورت دستی می‌‎تواند روشنایی گوشی را تا 1000 نیت افزایش دهد.

در کنار آن، تکنولوژی 8T LTPO اجازه نرخ به‌‎روزسانی متغییر را به این گوشی داده و بدین ترتیب، این نرخ بین 1 تا 120 هرتز به صورت دینامیک تنظیم خواهد شد تا تجربه‎‌ای روان به کاربر بدهد و در عین حال موفق به ذخیره مقدار بیشتری از باتری نیز بشود. برای محافظت صفحه نیز از Gorilla Glass Victus 2 استفاده می‌‎شود تا در مقابل خط و خش و ضربات روزمره مقاوم باشد.

در پشت این دستگاه شاهد دوربینی دوگانه هستیم؛ یکی از آنان دوربینی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony LYT-600 بوده که به عنوان دوربین اصلی عمل می‎‌کند و علاوه بر آن، دوربینی 8 مگاپیکسلی نیز به‌عنوان اولترا واید در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی بوده که می‌‎توانید سلفی‌‎هایی راضی‌‎کننده با آن بگیرید.

گوشی جدید شرکت ریلمی از باتری 5500 میلی‎آمپرساعتی برخوردار بوده که شارژر آن نیز به تکنولوژی شارژ 120 واتی SuperVOOC مجهز است. خبر خوب این است که شارژر درون جعبه قرار داشته و نیازی نیست برای خرید آن مجبور به پرداخت هزینه اضافی شوید.

ریلمی به کاربران وعده داده که این گوشی به مدت 4 سال جدیدترین آپدیت‎‌های نرم‌‎افزاری و تا 3 سال نیز انواع آپدیت‎‌های سیستم عاملی را دریافت خواهد کرد. علاوه‌‎بر‎آن، راه‌‎های ارتباطی گوشی مذکور شامل بلوتوث 5.4 و وای فای 6 هستند. هر دو سیم کارت این دستگاه نیز از استندبای 5G پشتیبانی می‎‌کنند.

گوشی ریلمی GT 6T در دو رنگ سیلور و سبز به بازار عرضه شده و با کانفیگ پایه 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم قیمتی برابر 30999 روپیه دارد. نسخه 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم آن نیز با قیمت 32999 روپیه، نسخه 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم با قیمت 35999 و نسخه 512 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم با قیمت 39999 به بازار عرضه شده است.