دیروز، شرکت ریلمی اعلام کرد که گوشی ریلمی جی تی 6 را در ماه جولای در بازار چین عرضه خواهد کرد. امروز تصویری شماتیک نیز از قسمت پشتی این گوشی لو رفت که طراحی ظاهری ریلمی جی تی 6 را به نمایش می‌گذارد.

این نسخه از ریلمی جی تی 6 که قرار است در بازار چین منتشر شود، با نسخه جهانی آن تفاوتی اساسی دارد؛ نسخه جهانی از تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3 بهره می‌برد اما نسخه چینی تراشه Snapdragon 8 Gen 3 را دارد. در تصویر منتشر شده، فقط می‌توانیم قسمت پشتی این دستگاه را مشاهده کنیم و خبری از بخش جلوی دستگاه نیست. با این‌حال، چندی پیش تیزری از این گوشی منتشر شد که نشان می‌داد صفحه نمایش دستگاه صاف است.

در طراحی ظاهری ریلمی جی تی 6 از یک ماژول دوربین مستطیلی استفاده شده است که در قسمت فوقانی و سمت چپ قرار گرفته است. در این ماژول، سه دوربین و یک فلش LED قرار گرفته‌ است. به گفته کسی که این تصویر را برملا کرده است، دوربین اصلی دستگاه 50 مگاپیکسلی خواهد بود. یکی از رنگ‌های این دستگاه نیز سفید بوده اما رنگ‌های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده که هنوز مشخص نشده‌ است.

طراحی ظاهری ریلمی جی تی 6

بر اساس اطلاعات لو رفته، صفحه نمایش این دستگاه از نوع BOE S1 LTPO OLED بوده و رزولوشن 1.5K خواهد داشت و حداکثر روشنایی آن نیز به 6000 نیت می‌رسد. احتمال دارد رم این دستگاه برابر با 24 گیگابایت و از نوع LPDDR5x باشد و تا یک ترابایت حافظه نیز در اختیار کاربران قرار دهد. باتری دستگاه نیز 6000 میلی‌آمپرساعتی بوده و با شارژر 100 واتی شارژ خواهد شد. مشخص نیست که ریلمی جی تی 6 در خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر، پس انتظار چندانی از این دستگاه نداشته باشید.

ریلمی جی تی 6 قرار است در ماه جولای در چین عرضه شود و به دنبال آن، ریلمی 13 پرو نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تا پایان سال‌جاری نیز انتظار می‌رود شرکت ریلمی اقدام به انتشار دستگاه ریلمی جی تی 7 پرو کند که از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 4 پشتیبانی کرده و هم در بازارهای جهانی و هم در بازار چین عرضه خواهد شد.