کمپانی ریلمی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در تاریخ بیست‌وهشتم آگوست گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۵ معرفی می‌شود.

اوایل ساری جاری میلادی، کمپانی چینی ریلمی با معرفی گوشی هوشمند جی تی ۳ اولین پرچمدارش را در سال ۲۰۲۳ وارد بازار کرد؛ اکنون این سازنده قصد دارد با معرفی ریلمی جی تی ۵ نسخه‌ای پیشرفته‌تر را که به‌عنوان جانشین جی تی ۳ شناخته می‌شود را روانه بازار کند. طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون این گوشی بوده که نشان می‌دهد از برترین مشخصات سخت‌افزاری برای ساخت استفاده می‌شود؛ همچنین ریلمی تایید کرد سری بادز ایر ۵ هم‌زمان معرفی می‌شود.

کمپانی ریلمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی محلی ویبو تایید گرد که معرفی ریلمی جی تی ۵ در تاریخ بیست‌وهشتم آگوست انجام می‌شود که برابر با پنجمین سالگرد تاسیس این شرکت خواهد بود.

تاریخ معرفی ریلمی جی تی ۵

پوستر‌های رسمی که ازسوی سازنده منتشر شده به‌صورت کاملا حرفه‌ای طراحی دستگاه را به‌صورت نیم‌رخ نشان می‌دهد و به کاربران می‌گوید که گوشی ریلمی جی تی ۵ بسیار باریک خواهد بود. بالای پنل پشتی دستگاه یک ماژول دوربین قرار دارد که همانند سایر گوشی‌های هوشمند بیرون‌زدگی دارد و حاشیه‌های پنل را نیز در برمی‌گیرد. پوستر‌های رسمی با رندرهایی که طی هفته‌های قبل منتشر تطابق دارد و ظاهری دو رنگ را در پنل پشت ریلمی جی تی ۵ ایجاد می‌کند.

براساس گزارش‌های قبل، ریلمی جی تی ۵ از شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند طی مدت‌زمان ۵ تا ۶ دقیقه شارژ دستگاه را از صفر به صد برساند؛ یادآوری می‌شود تنها گوشی هوشمندی که از شارژ ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند جی تی نئو ۵ است و حالا گوشی جدید ریلمی به‌عنوان دستگاه با این ویژگی عرضه می‌شود.

گوشی پرچمدار اقتصادی ریملی جی تی ۵ به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود که برای عملکرد یکپارچه و منسجم با ۲۴ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. صفحه‌نمایش دستگاه نیز ۶.۷ اینچی امولد خواهد بود که از نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی بهره‌مند می‌شود. همچنین دستگاه برای تامین انرژی به باتری استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی متکی می‌شود که شارژدهی قابل‌قبولی در طی روزه خواهد داشت.

اخبار مرتبط:‌ تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ تی پرو مشخص شد