بازار امسال گوشی‌های هوشمند تاشو هر روز داغ‌تر می‌شود. در این میان اعلام شده که گوشی های تاشو ریلمی نیز بالاخره ساخته خواهند شد، ریلمی آماده شده تا اولین گوشی تاشو خود را عرضه کند. Madhav Sheth معاون کمپانی ریلمی و رئیس بخش بین‌الملل این شرکت امروز در توییتر خود از کاربران نظرسنجی کرد که گوشی‌های تاشو عمودی (Flip) را ترجیح می‌دهند یا گوشی‌های تاشو افقی (Fold)

این توییت به خوبی نشان می‌دهد که ریلمی واقعا قصد دارد یک گوشی تاشو را معرفی کند. سال‌هاست که شایعات مختلفی پیرامون تمایل ریلمی برای ورود به عرصه تولید گوشی‌های تاشو می‌شنویم. اما این برند تاکنون از ورود به بازار تاشوها خودداری کرده و ترجیح داده تمرکزش را روی تولید گوشی‌های هوشمند تخت و معمولی بگذارد تا بتواند تعداد کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

گوشی تاشو realme در راه است

با توجه به بیشتر شدن طرفداران گوشی‌های تاشو به لطف دستگاه‌‌های سری z سامسونگ، کمپانی‌های دیگر هم به فکر حضور در بازار بکر تاشوها افتادند. امروزه تکنولوژی نمایشگرها تاشو به قدری عمومیت پیدا کرده که دیگر یک فناوری انحصاری نیست.

به عنوان مثال کمپانی اوپو نیز به عنوان رقیب جدی ریلمی، تاکنون دو مدل گوشی تاشو به نام‌های Find N2 و N2 Flip را تولید کرده و توانسته خودش را در کنار سامسونگ قرار دهد. همین موضوع باعث شده تا برای دور نماندن از میدان رقابت، ریلمی هم دست به کار تولید اولین گوشی تاشو خود شود.

البته این شرکت برای رقابت با تاشوهای محبوب سری z سامسونگ چاره‌ای به جز کم کردن قیمت محصولش ندارد بلکه بتواند نظر علاقه‌مندان به این گوشی‌ها را جلب کند. هنوز هیچ اطلاعاتی دقیقی از تاشو ریلمی در دست نیست، اما مطمئنا در آینده‌ای نزدیک خبرهای بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

خبر مرتبط: مشخصات اولین گوشی تاشو وان پلاس لو رفت