شرکت ریلمی به تازگی دو گوشی جی تی Neo 6 SE و جی تی نئو 6 را در بازار چین عرضه کرد که از تراشه‌های قدرتمند اسنپدراگون 7+ نسل 3 و اسنپدراگون 8s نسل 3 استفاده می‌کنند. حال لیکری مطرح، جزئیات پرچمدار جدید ریلمی که برای عرضه در بازار چین برنامه‌ریزی شده‌اند را لو داد.

بر اساس گفته‌های کاربر «Digital Chat Station»، دو گوشی جدید شرکت ریلمی قرار است از سری جی تی و سری اصلی این شرکت باشد. گوشی دوم میان‌رده بوده و دوربینی 50 مگاپیکسلی تله‌فوتوی جدید خواهد داشت. گوشی اول نیز به‌طور قطع یک پرچم‌دار خواهد بود که این شرکت در حال آزمایش حالت‌های مختلف برای نمایشگر آن است و در ساخت آن از جدیدترین نسل باتری‌های سیلیکونی استفاده شده و با شارژر سریع 100 واتی به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی ریلمی 12 پرو پلاس اوایل امسال به بازار عرضه شد و اولین میان‌رده این شرکت بود که از دوربین پریسکوپ تله‌فوتو استفاده می‌کرد. بدین ترتیب، می‌توانیم حدس بزنیم که اطلاعات لو رفته، به گوشی ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس اشاره دارد. احتمال دارد نسخه 13 پرو ماه ژوئن در بازار چین عرضه شود و بتوانیم اطلاعاتی کامل از تمامی جزئیات و ویژگی‌های آن به دست آوریم.

پرچمدار جدید ریلمی

پرچمدار جدید ریلمی که این لیکر مطرح به آن اشاره کرد نیز به احتمال زیاد ریلمی جی تی 6 باشد که ممکن است در ماه جولای امسال به مرحله عرضه برسد. احتمال می‌رود که دستگاه مذکور از تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 محصول شرکت کوالکام استفاده کند و رقیب گوشی‌هایی چون وان پلاس ایس 3 پرو و iQOO Neo 9s باشد که در همان زمان در بازار چین عرضه خواهند شد. از دیگر رقبای آن می‌توان به «ردمی کی 70 اولترا» با پردازنده Dimensity 9300+ نیز اشاره کرد که همان ماه منتشر خواهد شد.

اطلاعات جدید دیگری نیز از این لیکر مطرح در دسترس قرار گرفته است که خبری جالب را عنوان می‌کند. به گفته وی پرچم‌دار مورد انتظار شرکت ریلمی، یعنی جی تی 6 پرو جزو اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از تراشه قدرتمند شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه نیز تا پایان سال 2024 به بازار عرضه شود.

اخبار مرتبط: