سری Realme 11 قرار است ۲۱ اردیبهشت وارد بازار شود و از قبل فاش شده که طراحی ریلمی ۱۱ پرو پلاس دارای ماژول دوربین دایره‌ای و چرم دست‌دوز با رنگ Sunrise Beige در پنل پشتی خواهد بود.

طبق شایعات مطرح شده، طراحی ریلمی ۱۱ پرو پلاس مشترکا با ماتئو منوتو، طراح بولگاری و طراح سابق گوچی توسعه یافته است. گفته می‌شود این طرح از طلوع خورشید الهام گرفته و از «چرم نرم» دست‌دوز در این گوشی استفاده می‌شود که ظاهری متفاوت را ارائه می‌کند.

همچنین بالا و پایین صفحه‌نمایش گوشی دارای سطحی صاف است، اما کناره‌های آن خمیده خواهد بود. این تصاویر همچنین یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر را تایید می‌کنند که احتمالا سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ در آن قرار دارد. در این دو هفته باقی مانده به شروع مراسم معرفی با افشاگری‌های زیادی مواجه خواهیم شد.

همچنین طبق اعلام رسمی ریلمی، ما باید انتظار داشته باشیم که فقط Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ در سه رنگ عرضه خواهند شد که دو رنگ دیگر سبز و مشکی هستند. اما هنوز هیچ اعلام رسمی مبنی بر چرمی بودن پنل پشتی آن‌ها در دست نیست.

امتیاز بنچمارک ریلمی 11 پرو+

ریلمی ۱۱ پرو پلاس در گیک‌بنچ دیده شد

این گوشی روز گذشته در لیست گیک‌بنچ ۵ مشاهده شد و این فهرست تایید می‌کند که ریلمی ۱۱ پرو پلاس به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای امتیاز ۸۳۸ تک هسته‌ای و ۲۳۰۲ چند هسته‌ای است. شماره مدل دستگاه با همان شماره RMX3740 در لیست‌های گذشته ظاهر شد و اندروید ۱۳ بر روی این گوشی اجرا می‌شود.

شرکت ریلمی در صفحه رسمی خود در سایت Weibo یک تیزر از مشخصات صفحه‌نمایش Realme 11Pro+ به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد نمایشگر آن ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ تغییر نور ۲۱۶۰ هرتزی است.

نظر شما در مورد طراحی ریلمی ۱۱ پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: مشخصات ریلمی 11 پرو در BIS دیده شد