ریلمی ۱۱ 4G چهارمین نسخه از سری گوشی‌های Realme 11 است که پس از عرضه و موفقیت نسخه‌های دیگر، به‌زودی در ویتنام معرفی خواهد شد.

سری ریلمی ۱۱ که از نسخه عادی 5G، نسخه پرو و پرو پلاس تشکیل شده است ۲ ماه قبل معرفی و روانه بازار شد و به‌زودی نسخه چهارم از این سری در ویتنام رونمایی خواهد شد. ریلمی ۱۱ 4G در تاریخ ۹ مردادماه در ویتنام معرفی می‌شود و تاکنون عرضه آن در ۲ رنگ مشکی و طلایی تایید شده است.

این دستگاه از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد. همچنین تا پیش‌از این مشخص شده بود که از تراشه هلیو جی ۹۹ (Helio G99)، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می‌کند. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی آمولد با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی مجهز شده است.

این نمایشگر از ۱۰۰۰ نیت روشنایی بهره می‌برد و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. در لبه کناری دکمه‌های صدا و قفل مشاهده می‌شود که با حسگر اثر انگشت ادغام شده و در لبه پایینی، درگاه ورودی تایپ سی تعبیه شده است. ریلمی ۱۱ از رابط کاربری realme UI 4.0 برپایه اندروید ۱۳ استفاده می‌کند.

پوستر تبلیغاتی ریلمی 11 4G

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم از شارژ سریع ۶۷ واتی تغذیه می‌کند. این گوشی ۱۷۸ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۷.۹۵ میلی‌متر است. همچنین دوربین ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار خواهد گرفت و دوربین سلفی هم در پانچ هول که گوشه نمایشگر قرار دارد تعبیه می‌شود.

از دیگر مشخصات ریلمی ۱۱ 4G می‌توان به پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه، بلوتوث ۵.۳ و سنسور‌های شتاب‌سنج، قطب نما، مجاورت و فشار سنج اشاره کرد.

قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست و هفته آینده اعلام خواهد شد، اما انتظار می‌رود ارزان‌تر از نسخه 5G باشد که اکنون حدود ۲۴۰ یورو به فروش می‌رسد.

اخبار مرتبط: