مانیتور گیمینگ Raytheon که با کد DQ27F240E شناخته شده در وبسایت چینی JD دیده شده و قرار است ویژگی‌هایی هیجان‌انگیز مختص گیمرها داشته باشد و با قیمتی منطقی عرضه شود.

مانیتور گیمینگ Raytheon صفحه نمایشی 26.5 اینچی با پنل QD-OLED داشته و از نرخ تازه‌سازی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول در ابتدا قرار بود در تاریخ 5 جولای عرضه شود اما ظاهراً با تاخیر مواجه شده است. تا به این لحظه، شرکت سازنده تاریخ عرضه جدیدی برای این دستگاه اعلام نکرده است و به نظر می‌رسد برای خرید آن، باید منتظر بمانید. قیمت این مانیتور جذاب و کاربردی، از 598 دلار شروع خواهد شد.

ویژگی‌های جذاب و هیجان‌انگیز مانیتور DQ27F240E گیمرها را هدف گرفته و قرار است تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد برایشان عرضه کند. این دستگاه رزولوشن 2560x1440 یا WQHD داشته و قول تصاویری با‌کیفیت عالی را داده است. از طرف دیگر، نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی نیز مطمئن می‌شود که بازی‌هایتان را در روان‌ترین حالت ممکن تجربه کنید و نگران موشن بلور نیز نباشید. برای ارائه تجربه‌ای هرچه روان‌تر و بهتر در زمینه گیمینگ، این مانیتور پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه‌ای نیز دارد که تصاویر را در سریع‌ترین حالت ممکن به شما نمایش داده و تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان رقم می‌زند.

گیمینگ Raytheon

پنل QD-OLED در مانیتور گیمینگ Raytheon از گستره رنگی 99 درصد DCI-P3 پشتیبانی کرده و نوید تصاویری شفاف و سرزنده را می‌دهد تا بازی کردن برایتان لذت‌بخش‌تر از پیش شود. علاوه‌بر آن، حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز 1000 نیت خواهد بود که آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای پخش محتوای HDR می‌کند. به لطف ویژگی‌های این مانیتور، گیمرها می‌توانند از تکنولوژی FreeSync نیز استفاده کنند که هر‌گونه تاخیر و لگ تصاویر را از بین می‌برد و تجربه‌ای بسیار عالی تقدیمتان می‌کند. در ساخت آن از موادی استفاده شده که انعکاس محیط روی صفحه را به حداقل برساند تا از هر گونه حواس‌پرتی جلوگیری کرده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن، بر روی بازی تمرکز کنید.

مانیتور DQ27F240E اتصالات فراوانی نیز دارد تا نیازهای مختلف گیمران را به‌سادگی برطرف کند. از نمونه آن می‌توان به دو پورت HDMI 2.1 برای اتصال با کیفیت بالا اشاره کرد که مناسب کنسول‌های بازی نسل جدید و رایانه‌های شخصی بسیار قدرتمند است. یک پورت DisplayPort 1.4 نیز در نظر گرفته شده که امکان اتصال با رزولوشن بالا را فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها، یک پورت USB-C نیز در نظر گرفته شده که احتمالا جهت انتقال داده و برق استفاده شود. در کنار آن، یک پورت USB-B و دو پورت USB-A نیز تعبیه شده و در نهایت، جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز برای انتقال راحت‌تر صدا قرار داده شده است.