شرکت متا قصد دارد هوش مصنوعی، تماس تصویری و مدل‌های جدیدی را به عینک‌ هوشمند Ray-Ban اضافه کند.

عینک‌های هوشمند Ray-Ban متا سال گذشته معرفی و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شدند. این عینک‌ها با استفاده از دوربین، میکروفون و بلندگوهای داخلی ابزار مفیدی برای کاربران به‌حساب می‌آیند اگرچه نمایشگر داخلی ندارند.

اکنون شرکت متا با به‌روزرسانی‌های جدید، قابلیت‌های تازه‌ای را به عینک‌های هوشمند Ray-Ban اضافه می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها، استفاده از دوربین عینک هوشمند برای تماس‌های تصویری در واتس‌اپ و فیس‌بوک است که به مرور برای کاربران مناطق مختلف عرضه می‌شود.

از قابلیت‌های دیگر عینک‌های هوشمند استفاده از دوربین مجهز به هوش مصنوعی است. به این معنی که می‌توانید از هوش مصنوعی متا بخواهید با استفاده از دوربین از چیزی عکس بگیرد و اطلاعات مربوط به متن را در اختیارتان قرار دهد. این قابلیت از اواخر سال گذشته در حال آزمایش بود و اکنون در نسخه بتا برای همه کاربران در ایالات متحده و کانادا در دسترس است.

عینک‌های هوشمند Ray-Ban

فرض کنید در حال سفر هستید و می‌خواهید منوی رستورانی را به زبان فرانسوی بخوانید، عینک‌ هوشمند Ray-Ban می‌تواند از دوربین داخلی و هوش مصنوعی متا برای ترجمه متن استفاده کند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد.

عینک‌ هوشمند Ray-Ban متا با فریم اسکایلر اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و یک طراحی خاص برای مدل هدلاینر وجود دارد که می‌توان از فروشگاه آنلاین متا و Ray-Ban پیش‌سفارش کرد. همچنین می‌توانید عینک‌های هوشمند Ray-Ban متا را از آمازون، Best Buy و سایر خرده‌فروشان سفارش دهید.

متا در آخرین به‌روزرسانی اشاره کرد که امکان دسترسی به سرویس اپل موزیک از طریق عینک‌های هوشمند Ray-Ban در دسترس است.