سونی از مجموعه رنگ‌های جدید برای PS5 و کنترلر دوال‌سنس رونمایی کرد که برای تهیه آنها باید ۶۰ و ۷۵ دلار هزینه کرد.

سونی از مجموعه رنگ‌های جدید برای کنسول PS5 رونمایی کرد. به گفته سونی، رنگ‌های این مجموعه که «Deep Earth» یا «اعماق زمین» نام دارد، از رنگ‌های زیبایی که در اعماق زمین یافت می‌شوند، الهام گرفته شده‌اند. این مجموعه شامل ۳ رنگ قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره‌ای استرلینگ می‌شود.

رنگ قرمز آتشفشانی (Volcanic Red) که از ماگمای آتشفشان‌ها الهام گرفته شده، نسبت به نسخه قرمز کیهانی (Cosmic Red) که هاله‌ای از رنگ ارغوانی داشت، روشن‌تر و پررنگ‌تر است. همچنین این رنگ ظاهر فلزی یا متالیک دارد.

رنگ آبی کبالت (Cobalt Blue) از رنگ آبی ستاره‌ای که قبلا معرفی شده بود، تیره‌تر است و هاله‌ای از رنگ بنفش در آن مشاهده می‌شود. این رنگ هم ظاهر متالیک دارد.

رنگ آخر، نقره‌ای استرلینگ (Sterling Silver) نام دارد که کاملا نقره‌ای و براق بوده و مانند ۲ رنگ قبلی ظاهر متالیک دارد.

مانند سری رنگ‌های قبلی، سری رنگ‌های تیره هم به‌صورت جداگانه عرضه می‌شود. بنابراین دارندگان PS5 می‌توانند با خرید قاب‌های رنگی جدید، آنها را به کنسول خود متصل کنند. همچنین نمی‌توان کنسول جدید را با رنگ‌های گفته شده تهیه کرد و باید پس از تهیه نسخه عادی، قاب‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کرد. علاوه‌بر آن، دسته‌های دوال‌سنس (DualSense) هم با این رنگ‌بندی عرضه می‌شوند.

هزینه قاب‌های PS5 و کنترلرهای دوال‌سنس به‌ترتیب ۶۰ و ۷۵ دلار است. پیش خرید آنها از ۴ اکتبر مصادف با ۱۲ مهر ماه آغاز می‌شود و پس از آن، رنگ‌های قرمز آتشفشانی و آبی کبالت ۱۲ آبان ماه راهی بازار می‌شوند، البته عرضه رنگ نقره‌ای استرلینگ به ۶ بهمن ماه موکول شده است.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به هزینه برای خرید قاب PS5 با رنگ‌های جدید دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: