بر اساس گزارش‌ها، آنر مجیک v2 در بازار جهانی با قیمتی مشابه با گوشی مجیک vs عرضه خواهد شد.

آنر گوشی تاشو جدید خود را اوایل تیر ماه امسال به بازار چین عرضه کرد و حالا ظاهرا قصد دارد این محصول جدید را به بازار جهانی نیز عرضه کند.

در حالی که هیچ اطلاعیه‌ معتبری در مورد قیمت آنر مجیک v2 منتشر نشده است، اما طبق گفته‌های مدیر عامل شرکت آنر این گوشی با قیمتی مشابه آنر مجیک vs به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

برای یادآوری باید گفت که گوشی تاشو آنر مجیک v2 دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۹۲ اینچی و رزولوشن ۲۱۵۶ در ۲۳۴۴ پیکسل است. نرخ به‌روزرسانی این گوشی ۱۲۰ هرتز است که روشنایی ۱۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

نمایشگر بیرونی این دستگاه ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل است که نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۲۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۳ مجهز است.

honor magic v2

ادعا می‌شود که این گوشی باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان است و تنها ۲۳۱ گرم وزن دارد و ضخامت آن وقتی تا می‌شود، به ۹.۹ میلی‌مترمی‌رسد، اما در حالت باز شده ضخامت آن ۴.۷ میلی‌متر است.

این گوشی تاشو دارای پیکربندی دوربین سه گانه است و به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است. ترکیب دوربین سه گانه آن شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و زوم ۲.۵ برابر اپتیکال ۲۰ مگاپیکسلی است.

آنر مجیک v2 مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از شارژر ۶۶ واتی بهره می‌برد.

معمولا با عرضه جهانی گوشی‌ها، قیمت‌ آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. باید دید قیمت این گوشی با قیمتی معادل آنر مجیک vs منطقی خواهد بود و می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

آنر مجیک Vs 2 معرفی می‌شود