حساب رسمی پوکو هند با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد گوشی هوشمند و اقتصادی پوکو X6 Neo در تاریخ 13 مارس مصادف‌با 23 اسفند راس ساعت 12 ظهر به‌وقت هند (10 صبح ایران) معرفی خواهد شد.

براساس اعلام رسمی کمپانی پوکو در هند، گوشی هوشمند و اقتصادی پوکو X6 Neo در تاریخ 13 مارس مصادف‌با 23 اسفندماه راس ساعت 12 ظهر به‌وقت محلی هند (10 صبح ایران) معرفی خواهد شد تا بتواند به‌برادران بزرگ‌ترش یعنی پوکو X6 و پوکو X6 پرو بپیوندد. مدیرعامل بخش هند، Himanshu Tandon، اعلام کرد این دستگاه به‌عنوان رقیبی جدی برای ریلمی 12 محسوب می‌شود که با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه دراختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ ازسوی‌دیگر، اطلاعات سخت‌افزاری به‌همراه امتیازهای تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ 6 ثبت‌شده که در ادامه به‌آن‌ها می‌پردازیم.

درحال‌حاضر، تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری پوکو X6 Neo در پلتفرم Flipkart منتشر شده که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند تمامی جزئیات از طراحی تا سخت‌افزار مشاهده کنند. به‌عنوان‌مثال، این گوشی اقتصادی نسل جدید از حاشیه‌های کاملا صاف با ماژول دوربین مستطیلی‌شکل مانند برادرانش بهره می‌برد، اما تنها از دو سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق پشتیبانی می‌کند؛ همچنین، یک فلش LED به‌همراه لوگوی پوکو کنار دوربین‌ها دیده می‌شود.

POCO X6 Neo مشخصات

علاوه‌براین، صفحه‌نمایش دستگاه 6.67 اینچی خواهد بود که از نسبت‌تصویر صفحه‌نمایش به‌ بدنه دستگاه 93.3 درصد خواهد بود که تجربه‌ای تمام صفحه‌ را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. ازسوی‌دیگر، پوکو X6 Neo از پانچ‌هول مرکزی بهره می‌برد که دوربین سلفی درون آن قرار می‌گیرد و شباهتش را نسبت‌به بیشتر گوشی‌های اندرویدی حفظ می‌کند. سایر اطلاعات از برگه مشخصات فنی نشان می‌دهد ضخامت دستگاه 7.69 میلی‌متر است که بسیار باریک و جذاب خواهد بود.

درپایان باید اشاره کنیم گوشی هوشمند پوکو X6 Neo با شماره مدل 2312FRAFDI دسته‌بندی شده که آخرین حرف آن نشانه ورود به‌بازار هند است. همچنین، مادربرد دستگاه با اسم‌رمز «طلایی» مشخص می‌شود که از شش هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و دو هسته با کلاک اسپید 2.40 گیگاهرتزی می‌شود؛ مشخصات هسته‌ها نشان می‌دهد پوکو قصد دارد از دایمنسیتی 6080 استفاده کند که برای عملکرد روان و منسجم به‌همراه 12 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: