گوشی‌های سری Poco X5 اوایل ماه جاری میلادی با دو مدل X5 و X5 Pro وارد بازار شدند. اما خبرها و فهرست‌های مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهند یک مدل سوم از این سری، به نام Poco X5 GT هم در راه است. شماره مدل این نسخه جدید 23049PCD8G بوده و به تازگی روی فهرست دریافت گواهینامه IMDA هم دیده شده است. IMDA رگولاتور محتواهای رسانه‌ای، خدمات مخابراتی و اپلیکیشن‌های کشور سنگاپور است.

در همین زمان دستگاه مشابهی با شماره مدل 23049PCD8I نیز روی فهرست گواهینامه BIS (دفتر استانداردهای هند) مشاهده شده که به خوبی نشان می‌دهد Poco X5 GT رنگ بازار هند را هم به خود خواهد دید. این گوشی توسعه یافته توسط شرکت شیائومی، همچنین روی فهرست‌های وب‌سایت IMEI هم دیده شده که ادعا می‌کنند مدل X5 GT احتمالا همان مدل Redmi Note 12 Turbo با تغییر نام و برند است.

گواهی IMDA پوکو X5 GT

هنوز چیز زیادی از این گوشی نمی‌دانیم اما شایعات نشان می‌دهد که Poco X5 GT از یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی امولد با رزولوشن Full HD+، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 2 و یک دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. عرضه یک گوشی با دو نام و برند متفاوت توسط شیائومی، چیز جدیدی نیست. اگر به یاد داشته باشید گوشی Poco X3 GT هم در واقع نسخه تغییر نام داده Redmi Note 10 Pro بود، در حالی که Poco F4 GT نیز در چین با نام Redmi K50 Gaming شناخته می‌شود.

اخبار مرتبط: شیائومی به صورت رسمی از پوکو X5 و پوکو X5 پرو رونمایی کرد