به تازگی آپدیت های MIUI 14 با ویژگی های جدید و جذاب در حال عرضه برای گوشی های مختلف هستند. افزودن یک سیستم مدیریت حافظه مبتنی بر هوش مصنوعی که برای بهینه‌سازی استفاده از رم دستگاه و تضمین عملکرد بدون وقفه برنامه‌ها و فرآیندها در نظر گرفته شده است.

یک برنامه جدید آب و هوا، یک برنامه دوربین بهبودیافته و یک مانیتور مصرف انرژی بازطراحی شده تنها تعدادی از به روز رسانی ها و ویژگی های جدیدی هستند که MIUI 14 ارائه می دهد. بهبودهای امنیتی جدیدی نیز در ارتقاء گنجانده شده است، از جمله مجوزهای برنامه پیشرفته و داشبورد جدید حریم خصوصی.

در لیست گوشی های ردمی نوت، ردمی نوت 10 پرو قطعا بهترین است. این مدل با قیمت مناسب در اوایل 2021 با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 به بازار عرضه شده و پس از 2 سال شروع به دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 کرده است. بر اساس گفته های شرکت شیائومی، به‌روزرسانی MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ پرو شروع شده و در حال حاضر برای نوع EEA دستگاه با شماره ساخت V14.0.1.0.TKFEUXM فعال شده و در روز های آینده برای تمام کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

گوشی های سری ردمی نوت معمولا تنها ۲ آپدیت از اندروید را دریافت می‌کنند، پس این به‌روزرسانی میتواند آخرین آپدیتی باشد که ردمی نوت ۱۰ پرو دریافت می‌کند. ردمی نوت ۱۰ پرو در زمان عرضه خود بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار بود، امروزه به کاربران گفته می‌شود که این گوشی جایگزین بسیار مناسبی برای تلفن های ارزان قیمتی 5G است اما متأسفانه پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی ندارد.

به‌روزرسانی MIUI 14 مبنی بر اندروید 13 در poco x3 gt و redmi note 10 pro

در این میان پوکو ایکس ۳ جی تی که یکی از شناخته شده‌ترین گوشی‌های هوشمند پوکو است نیز آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده. این به‌روزرسانی ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید مانند انواع بهبود عملکرد، تغییرات بصری و قابلیت‌های جدید و هوشمندانه‌ای را در خود جای داده است.

پوکو ایکس ۳ جی تی در این به‌روزرسانی تعدادی بهبود در رابط کاربری از جمله انیمیشن‌ها و تغییرات جدید، آیکون‌های برنامه کمی اصلاح‌شده، سایه اعلان‌های بازطراحی‌ شده و منوی تنظیمات. انواع بهبودهای سرعت، از جمله راه‌اندازی سریع‌تر برنامه و پیمایش بهتر، نیز در MIUI 14 گنجانده را دریافت می‌کند.

آخرین به‌روزرسانی MIUI 14 برای POCO X3 GT با شماره ساخت MIUI-V14.0.1.0.TKPMIXM ارائه می‌شود، که بر اساس آخرین سیستم عامل اندروید 13 ساخته شده است. این گوشی هوشمند با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 به بازار عرضه شد و این‌طور که به‌ نظر می‌رسد درحال دریافت آخرین آپدیت بزرگ خود می‌باشد.

می‌توانید با رفتن به برنامه «تنظیمات» و انتخاب «به‌روزرسانی‌های سیستم»، به‌روزرسانی MIUI 14 را در POCO X3 GT بررسی کنید. اگر به‌روزرسانی برای دستگاه شما موجود باشد، باید از شما خواسته شود که آن را دانلود و نصب کنید.

خبر مرتبط: شیائومی 12T پرو رابط کاربری MIUI 14 را دریافت می‌کند