امروز نام شیائومی پوکو اف ۶ پرو در لیست گیک بنچ دیده شد که نشان می‌دهد این شرکت چینی درحال تلاش برای جایگزینی میان‌رده‌های محبوب خود است.

سری پوکو اف ۶ احتمالا مثل نسل‌های پیشین در دو نسخه پایه و پرو به بازار عرضه خواهد شد اما در حال حاضر، تفاوت‌های این دو نسخه به صورت کامل مشخص نیست. مدتی قبل نسخه پایه این سری در بنچ‌مارک گیک‌بنچ دیده شد و توجه‌ها را به خود جلب کرد.

اما حالا نسخه گران‌تر و قوی‌تر آن، یعنی پوکو اف ۶ پرو در این لیست ثبت شده که در گذشته گواهی‌های FCC و NBTC را دریافت کرده است. حضور این دستگاه در همه این موارد نشان می‌دهد که زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است.

پوکو اف ۶ پرو در لیست گیک بنچ با شماره مدل 23113RKC6G ثبت شده که جزئیات خاصی را نشان نمی‌دهد. همچنین مادربرد این دستگاه که با نام Kalama ثبت شده، دارای یک پردازنده با سه هسته 2.02 گیگاهرتزی، چهار هسته 2.80 گیگاهرتزی و یک هسته پرایم با فرکانس 3.19 گیگاهرتزی است.

این اطلاعات نشان می‌دهند که احتمالا در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده است. همچنین در کنار این تراشه هم شاهد قرارگیری 16 گیگابایت رم هستیم که احتمالا مربوط به بالاترین نسخه است و انتظار می‌رود که در کنار آن، مدل‌های 8 و 12 گیگابایتی هم وجود داشته باشند.

این دستگاه توانست در بنچ‌مارک مذکور به امتیاز 1421 در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 5166 در بخش چند هسته‌ای دست پیدا کند. در میان دیگر مشخصات آن هم می‌توان به رابط کاربری هارمونی او اس بر پایه اندروید 14 اشاره کرد.

شماره مدل این دستگاه شباهت زیادی به ردمی K70 چینی دارد و پیش‌بینی می‌شود که این دو دستگاه نقاط مشترک زیادی داشته باشند. در هردو دستگاه از یک صفحه نمایش اولد با رزولوشن 2K، نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و سقف روشنایی 4000 نیتی استفاده شده که انرژی آن از یک باتری 5000 میلی‌آمپری با توان شارژ 120 واتی تامین می‌شود.

نظر شما در مورد شیائومی پوکو اف ۶ پرو چیست؟‌ آیا این دستگاه می‌تواند به اندازه نسل‌های قبلی خود موفق باشد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: پوکو X6 Neo معرفی شد؛ گوشی اقتصادی اما ضعیف