مراسم رونمایی پوکو F5 قرار است ماه آینده در بازار هند برگزار شود. با این حال یک منبع خبری جدید قیمت اولیه گوشی را قبل از عرضه فاش کرده است. این سازنده چینی قرار است مدل F5 را در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه کند. همچنین یک نسخه پرو از گوشی پوکو F5 وجود دارد، اما گمان می‌رود که یک مدل انحصاری برای بازار اروپا باشد. قبل از انتشار رسمی آن، افشاگر معروف پاراس گوگلانی، قیمت مدل پایه را در توییتر به اشتراک گذاشت. او در حساب کاربری توییتر خود اظهار داشت که پوکو F5 با قیمت تقریبی ۳۴۲ دلار در هند به فروش خواهد رسید.

باید یادآور شویم که این افشاگر نگفت که قیمت اعلام شده برای کدام نسخه است. او همچنین اضافه کرد که این شرکت پس از عرضه پوکو F5، تولید نسل قبلی یعنی POCO F4 را متوقف نخواهد کرد. و این دستگاه به زودی با تخفیف‌های چشمگیری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این اخبار تنها اطلاعاتی بود که توسط پاراس گولانی به اشتراک گذاشته شد. اما شایعات و گزارش‌های دیگر به برخی از مشخصات کلیدی آن اشاره می‌کنند. بنابراین باید منتظر تایید اخبار در مراسم رونمایی پوکو F5 باشیم.

پوکو F5 دارای تراشه اسنپدراگون ۷+ نسل ۲ است که با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پیشتیبانی می‌شود. ماژول سه‌گانه دوربین دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است. برای سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. این دستگاه دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

پوستر معرفی سری Poco F5 در توییتر

طراحی و مشخصات پوکو F5 پرو

شرکت پوکو اعلام کرد مدل پرو سری F5 دارای یک صفحه نمایش تخت +WQHD با پانچ هول مرکزی دوربین سلفی است. تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط پوکو نشان می‌دهد که F5 Pro دارای دکمه پاور در سمت راست است و دکمه‌های تنظیم صدا به آن متصل شده‌اند. درگاه USB-C با شیار سیم کارت، میکروفون و بلندگو احاطه شده است.

در حالی که می‌دانیم پوکو F5 نسخه تغییر نام یافته ردمی Note 12 Turbo است، انتظار می‌رود مدل پرو نسخه‌ای از ردمی K60 باشد که از تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ پشتیبانی می‌کند.

اخبار مرتبط: گوشی پوکو F5 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد