شرکت گوگل قصد دارد پیکسل واچ ۳ را در ۲ سایز مختلف راهی بازار کند، اما هنوز مشخص نیست که سایز دوم بزرگ‌تر از نسخه قبلی است یا کوچکتر.

در حوزه فناوری و گوشی، سامسونگ و اپل به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان شناخته می‌شوند. اپل با استفاده از سیستم‌عامل اختصاصی خود توانسته به یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های جهان تبدیل شود و سامسونگ هم به لطف فراوانی محصولات در تمام رده‌های قیمتی توانسته‌اند هر کدام سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهند. شرکت گوگل طی چند سال اخیر در تلاش است تا با الهام گرفتن و کپی کردن از این ۲ شرکت بتواند در آینده به‌عنوان ضلع سوم در بازار جهانی وارد شده و بین کاربران محبوبیت کسب کند.

دراین زمینه، چند ماه قبل گوگل در مراسم رونمایی از پرچمداران جدید اعلام کرد پشتیبانی نرم‌افزاری خود را ارتقا داده تا از ۳ سال به ۵ سال برسد. البته شرکت سامسونگ هم در مراسم Galaxy Unpacked 2024 هفته گذشته اعلام کرد پشتیبانی نرم‌افزاری را از سری گلکسی S24 به بعد به ۷ سال ارتقا داده است تا به نحوی سامسونگ هم در رقابت با اپل و گوگل عقب نماند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل این بار می‌خواهد از سامسونگ کپی کرده و تغییری در ابعاد ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ ایجاد کند.

گوگل پیکسل واچ 3

براساس گزارش منتشر شده از WCCFTech، شرکت گوگل می‌خواهد ساعت پیکسل واچ ۳ را در ۲ سایز مختلف راهی بازار کند. تقریبا واضح است که گوگل می‌خواهد سایز‌های مختلفی برای پیکسل واچ ۳ طراحی کرده تا افراد بیشتری بتوانند از ساعت‌های هوشمند این شرکت بهره‌مند شوند. همچنین اکنون مد روز به‌سمت ساعت‌های کوچک‌تر حرکت می‌کند و این حرکت بسیار منطقی است. براساس اطلاعات، سایز ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ نسبت به قبل تغییری نمی‌کند، بااین حال هنوز مشخص نیست که سایز جدید بزرگ‌تر خواهد بود یا کوچک‌تر، زیرا دلائل مختلفی وجود دارد که ممکن است باعث ساخت هر یک از ابعاد شود.

هنگام نگارش این خبر، هنوز جزئیاتی درباره مشخصات پیکسل واچ ۳ منتشر نشده است، اما باتوجه به اینکه نسخه قبلی بسیاری از مشکلات نسخه پیش از آن را رفع کرده بود، امیدواریم گوگل به این مسیر ادامه دهد تا محصولات باکیفیت‌تری تولید کند. انتظار می‌رود سری پیکسل واچ ۳ تا چند ماه دیگر معرفی و راهی بازار شود. درصورت درز اطلاعات بیشتر از پیکسل واچ ۳ آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اخبار مرتبط: