درحالی‌که گوگل هنوز از پیکسل واچ 3 رونمایی رسمی نکرده است، تصاویر و ویدیوهایی از آنباکسینگ این ساعت هوشمند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. و برخی افراد، زودتر از موعد مقرر به این دستگاه دسترسی پیدا کرده‌اند.

همانند رویداد مشابهی که در اوایل هفته برای گوشی تاشو پیکسل 9 پرو رخ داد، به‌نظرمی‌رسد برخی کاربران به صورت زودهنگام موفق به دریافت ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 با اندازه 45 میلی‌متری شده‌اند. این افراد با باز کردن بسته‌بندی محصول، تصاویری از آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. طراحی بسته‌بندی این ساعت هوشمند نیز مشابه محصولات اخیر گوگل بوده و شامل یک پوشش بیرونی قابل جدا شدن و یک برچسب کوچک به شکل قرص است که برای دسترسی به دستگاه باید آن را جدا کرد.

پیکسل واچ 3

بسته‌بندی این محصول به دو بخش مجزا تقسیم شده است. بخش پایینی، محل قرارگیری ساعت هوشمند و شارژر USB-C آن است. برای حفظ ظاهر جذاب و هدیه‌مانند محصول، یک لایه کاغذ شفاف محافظ دور آن پیچیده شده است. بخش بالایی بسته‌بندی نیز به بندهای ساعت و سایر مستندات اختصاص یافته است. برخلاف نسل‌های قبلی، بندهای ساعت در این مدل به صورت جداگانه بسته‌بندی شده‌اند.